FonderPrism Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg tenkte å bytte ut den termiske pastaen i min gamle PS3 (stor utgave, 80Gb) før den tar kvelden. Jeg tenkte å bruke Arctic Silver Ceramique, men hvilken som helst pasta er egentlig OK. Så vet noen om en butikk i Oslo som selger termisk pasta? Jeg ser Komplett har Ceramique til 95,- og kan sende som brev, men om det finnes en butikk i Oslo så foretrekker jeg det. Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 digital impuls og datakjeden ligger begge i møllergata, rett ovenfor glassmagasinet. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Takk for tips! Får stikke innom de to i dag, en av de bør ha noe slikt på lager. Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Arctic Silver Ceramique er noe av det verste du kan bruke. Da bør du heller finne en av de andre som selges hyppig i Norge, slik som Noctua NT-H1, Arctic Cooling MX-4 eller Prolimatech PK-1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå