vikingkylling Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har ikke kommet ned til ørkenområdet engang. Du har spilt ti timer mer enn meg og "har gjort deg ferdig"? Hehe, tror ikke det. Men ja, det er ikke alltid så vanskelig, men slet med noen bosser. Maid of Windmere var slitsom, fordi hun spawned noe inn i helv... med adds som skyter hele tiden. Jottuns og troll kan også være slitsomme, da de slår hardt og ikke alltid er så lett å forutsi når de slår med den tomme hånden. At jeg bare har daggers og må helt innpå gjør ikke saken bedre, spesielt ikke når det er tre, fire jottuns på en gang. Men moro er det, helt klart. Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Med ferdig refererte jeg vel heller til at jeg har gjort meg ferdig med hoved questet. Blir jo ikke akkurat vanskeligere å drepe han/hun jo mer du spiller heller. Du er nok mer nøye enn det jeg er men vi spiller alle forskjellig Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hehe, skjønte det. Det jeg mente med "ferdig" er at du har veldig mye igjen å gjøre om du vil gjøre "alt". Har du for eksempel gjort Faction-quests? Jeg har tre av dem (vel, to nå), og alle tre tar lang tid å gjøre og har enkelte bosser. Sideoppdrag tar også mye tid. Men det morsomme er at sideoppdrag og (ikke minst) Faction-quests er mye mer enn "gå dit, drept dem". Mange har en meget bra historie som er verdt å få med seg. Og dette er fortsatt bare i det første området. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg sliter med å bli "hekta" på spillet. Skjønner det ikke. Alle forutsetningene er til stede. Har bare spilt 4-5 timer og holdt meg til main quest. Kanskje jeg burde gjøre noe sidequest og så det om ligger mer "kjøtt" på beina der. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Annbefaler å gå gjennom på hard det er altfor lett på normal har spillt i gjennom 2 ganger ca 50 timer på begge. har alle trofeene på ps3. Det er noe som anbefales å kjøpe Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har nesten gått gjennom det til nå, og må si at det er for enkelt. Jeg har spilt på hard siden starte, pure finesse build fram til level 30, deretter finesse/might. Jeg slår for hardt (spesielt might/finesse), jeg er for agile og tåler for mye. Er veldig underholdene, men langt fra vanskelig. Dessuten synes jeg at noen av skillsa ødelegger litt, bl. a detect hidden på maks. Blacksmithing på maks er også litt bummer ettersom jeg mekka utstyr på level 20 som jeg fortsatt ikke klarer å kvitte meg med på level 37. Slenger ut en video fra rundt level 30, pure finesse: http://www.youtube.com/watch?v=s_o90cph-YE&context=C374c5b7ADOEgsToPDskLmJfXq0mr1Z0MyhfeEg03t Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Du har ikke vurdert å respecce, Judgement? Om du mener skills som Detect Hidden ødelgger for mye er det jo bare å respecce til noe annet? Og du er ikke nødt til å bruke Blacksmith bare fordi du har muligheten til det. Selv er jeg pure Finesse med Detect Hidden og Lockpick nesten på maks, samt ca halvveis i Stealth og Alchemy. Har ikke noe problem med vanlige fiender, men noen kan være litt ekle. For eksempel fant jeg en Niskaru Tyrant som slo litt vel hardt. Og det på Normal. Men det kan være fordi jeg gir blaffen i armor og bruker det jeg synes ser best ut. selv om jeg har tilgang på armor med 50 armor mer Bruker heller ikke potions, annet enn og annen healing-potion. Endret 29. februar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Legger ved en video som viser hva jeg mener med for lett: Her slåss jeg mot TO prismere trolls(nr 2 av de tøffeste mobsa i spillet. Etter de store niskaru greiene) samtidig. Legg merke til hvor lite HP jeg mister. Dette er i den siste sonen nede i Alabastra (amaura) og det er på hard. Legg også merke til at jeg ikke bruker en eneste ability. Lvl 38 Might specc Endret 2. mars 2012 av incom1337 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Troll er ikke farlige bare fordi de slår relativt hardt og tåler mye. Det er mye verre når du har fiender som skyter fra avstand og/eller forstår hva "kombo" betyr. De jeg har slitt mest med er Archmages når de kommer sammen med vanlige soldater. Troll er irriterende enkle. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Kjøpte nettopp spillet på Steam og ble overrasket over at spillet tok hele 17,7gb. Når jeg så etter det på torrentsider før jeg bestemte meg for å kjøpe det, så var de filene bare på 5-7gb eller noe slikt.. Endret 6. mars 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ut fra spillvideoer her å dømme, ser spillet veldig visuelt støyende ut for å si det mildt. Hvordan oppleves det for dere som har spilt det en del? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg har spilt litt over 35 timer og storkoser meg. Nå skal det sies at jeg ikke likte de første ti, femten minuttene av demoen pga den visuelle stilen, men etter det ble jeg vant med den og "godtok" den. Nå synes jeg den er veldig bra. Har det på PS3. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Som RPG synes jeg det er flere hakk over bl.a Skyrim (ikke så rart å sammenligne med det), men vet ikke ennå hvilket som vinner totalt sett for meg. Jeg bruker sorcery og chakrams Chakrams er awesome! 1 Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg har spilt litt over 35 timer og storkoser meg. Nå skal det sies at jeg ikke likte de første ti, femten minuttene av demoen pga den visuelle stilen, men etter det ble jeg vant med den og "godtok" den. Nå synes jeg den er veldig bra. Har det på PS3. Takk. Har sjekket ut enda flere videoer på diverse plasser, og finner at det blir for mye av det gode for min del. Men har ikke problemer med å forstå at dere i den yngre garde blir mindre forstyrret av dette. Have fun Jeg smører meg med tålmodighet og lader opp til Risen 2 (ikke lenge igjen nå, kommer ut den 27.april til PC så det går greit). 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Yngre garde? Hehe, jeg er over tretti. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Dette spillet skuffet meg stort. Det er ekstremt ensformig, og banalt enkelt. Jeg spilte på hard og møtte null motstand, det er det easy er for. 3 Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Yngre garde? Hehe, jeg er over tretti. Fortsatt en kylling, unnskyld, broiler i din beste alder da . Det er først når du er rundt halvveis til 90 at du er en fullgod hane med pådratt slitasje og sårbarhet for blinkende, fargesplasj og pang krasj boom- støyende spill, både når det gjelder det visuelle og lydmessig. Heldigvis har jeg ikke dette "problemet" når det gjelder musikk og kan høre på alle sjangre fortsatt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ut ifra demoen, som er den eneste referansen jeg har, må jeg si at dette er en av årets store skuffelser for min del. Det er vanskelig å sette fingeren på akkurat hva, men jeg føler i alle fall ingen dragning mot å kjøpe spillet. Det er egentlig litt kjedelig, for jeg ble virkelig dratt med på pre-release hypen av spillet. Oh well, det finnes flust av andre gode RPG'er ute der =) 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Har ett spørsmål rettet til noen som både har spilt The Witcher 2 og Kindoms of Amalour: Har jeg forstått det riktig om jeg sier at combat systemet er forholdsvis likt i disse to spillene kontra for eks Skyrim, altså fast paced med mye hack`n slash? Og skal man bare kjøpe ett av disse spillene pga stram tidstrøye, hvilket av dem burde en som har FPSRPG som favorittsjanger gå for? Og har noen av disse to spillene mulighet for first person view? Thx in advance Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Ingen av dem har first person, the witcher2 er et bedre alternativ, KOA er et greit spill som aldri egentlig greier å reise ifra massene av spill, og med få minneverdige øyeblikk er det ikke noen vits u bruke masse penger på, the witcher2 er mye mer "originalt" om man kan si det sånn, det er en support av spillet vi sjelden ser ifra en så stor tittel som det er blitt. Men dog syntes combat er bedre i KOA, men blir fort kjedelig da det er de samme fiendene om og om igjen. Ingen svære distinkte bosser bare masse av det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå