Kakebakelate Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Regner med at du har samme krav til biler og andre brukte gjenstander da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 hvorfor skal de som kjøper brukt få samme opplevelse som de som kjøper nytt?!?! jeg håper du tuller nå ? brukt er jo ødelegende for spillbransjen så NEI jeg tuller ikke?! Dette er ei myte propagert av - overrasking! - spelbransjen. Det er i deira interesse at du skal synest synd på dei, og dermed godta alt av pseudolovlege restriksjonar og "nykjøpsinsentivar" utan å blunke. Dei hadde neppe venta at du òg skulle ta deg bryet med å whiteknighte dei, men dei set sikkert pris på det, i det stille. Faktum er at spelbransjen frå eit kommersielt synspunkt er lengre unna å verte "ødelagde" enn nokonsinne før. Det påståtte inntektstapet frå bruktmarknaden er først og framst eit piss i havet samanlikna med profitten, vidare er dette inntektstapet noko einkvar industri som vil operere i ein marknadsøkonomi tufta på eigedomsrett må godta. Diverse for oss er det lett mogleg å legge in fallgruvar for å redusere verdien etter førstegongsbruk i spel, og spelustrien er notorisk dårleg regulert. Om nokon annan industri prøvde seg på tilsvarande, ville resultatet verte ei oppvask utan like. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) chakrams all the way bro! meh, youtube funker ikke Launch Trailer Endret 2. februar 2012 av Haunts Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 chakrams all the way bro! meh, youtube funker ikke Launch Trailer Fin trailer den, gleder meg til å teste spillet neste uke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 nedtur, fikk beskjed om at spillet var klart til nedlasting og klart til spilling. lastet ned spillet og starter det opp. yay dato sjekk... og så må jeg vente heeelt til neste torsdag Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Da er IGN sitt review ute. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 OMG! 9 av 10!!! er jo bare konge! ut ifra demoen viste jeg at JEG kom til å like det, men at ign skulle gi det en 9er er bare konge! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Husk at IGN stort sett er kjøpt og betalt da... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ikkje kjempeovertydd av argumentasjonen deira, men dei plar legge seg meir på 7-8/10 når det er tale om betalkarakterar. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er det bare tredjeperson nå? Husker jeg hørte noe om førsteperson før, men har bare sett tredjeperson i de få videoene (vel, de to) jeg har sett... Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Noen som vet hvor stor forskjell det er mellom konsoll og pc? grafikkmessig mener jeg. såg en youtube video som beviste at pc er 10ganger bedre en konsoll, men er mangen på div forum som sier at de er helt like:P PS: Og vil ikke ha svar av Zealuu som tror bruktsalget ikke ødelegger spillbransjen og heller tror det er propaganda:P det blir for barnslig for min del! er jo bare ren logikk at det ødelegger! det neste han sier er vel at Bin laden enda er i live:P Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Noen som vet hvor stor forskjell det er mellom konsoll og pc? grafikkmessig mener jeg. såg en youtube video som beviste at pc er 10ganger bedre en konsoll, men er mangen på div forum som sier at de er helt like:P PS: Og vil ikke ha svar av Zealuu som tror bruktsalget ikke ødelegger spillbransjen og heller tror det er propaganda:P det blir for barnslig for min del! er jo bare ren logikk at det ødelegger! det neste han sier er vel at Bin laden enda er i live:P Kommer ut imorra (USA), så popper opp sikkert "lets play", gameplay videoer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) PS: Og vil ikke ha svar av Zealuu som tror bruktsalget ikke ødelegger spillbransjen og heller tror det er propaganda:P det blir for barnslig for min del! er jo bare ren logikk at det ødelegger! det neste han sier er vel at Bin laden enda er i live:P Å vere skeptisk til PR-utsegner som kjent det framste teiknet på at ein er barnsleg. Om det er "rein logikk" at spelbransjen vert øydelagd av bruktsal, kvifor er ikkje alle andre bransjar i verda allereie øydelagde? Endret 6. februar 2012 av Zealuu 7 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) PS: Og vil ikke ha svar av Zealuu som tror bruktsalget ikke ødelegger spillbransjen og heller tror det er propaganda:P det blir for barnslig for min del! er jo bare ren logikk at det ødelegger! det neste han sier er vel at Bin laden enda er i live:P Å vere skeptisk til PR-utsegner som kjent det framste teiknet på at ein er barnsleg. Om det er "rein logikk" at spelbransjen vert øydelagd av bruktsal, kvifor er ikkje alle andre bransjar i verda allereie øydelagde? er mangen bransjer som merker bruktsalget på en negativ måte. Jeg sier jo at det ødelegger ikke at det forhindrer noe som helst. Men gidder ikke diskutere med barnslige drittunger.... Og du skal være forumveileder!? omg! PS: ser at det er maaaaangen som misliker deg her inne:P ta hintet!..... Endret 6. februar 2012 av Aizen 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Licht Skrevet 6. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. februar 2012 Ingen bransje i nokon industri er tilhengarar av bruktsal, fordi det medfører at deira produkt vert omsett utan at dei får noka forteneste men diverre (for dei, heldigvis for oss) er privat eigedomsrett eit fundamentalt og ufravikeleg aspekt av det økonomiske systemet dei avheng av for å operere og generere profitt. Samstundes eksisterer det ikkje noko grunnlag for å seie at bruktsal øydelegg spelbransjen, fordi spelbransjen går betre enn nokonsinne før. Den einaste kjelda vi har som tilseier at bruktsal øydelegg spelbransjen, er spelbransjen sjølv - og dei årlege rapportane dei syner fram for investorar og aksjehaldarar inneheld ikkje nokon indikasjon på at det skulle gå dårleg for dei, òg før nykjøpsinsentiv som dag ein-DLC var aktuelle. Så, kva for ein del av dette er det du ikkje forstår? Forklar gjerne òg kva som gjer meg barnsleg. 12 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nå skal ikke jeg forsvare spillbransjens syn på bruktsalg her, men det er da innlysende hvorfor de mener det de mener. I essensen er det ingen forskjell på bruktsalg og piratkopiering. Det eneste som skiller de to er omfanget av det bransjen "potensielt" taper. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) For de av dere som vil spille det allerede i kveld er det bare å kjøpe en mnd med ACEVPN, koble til statene og spille i vei Jeg koser meg allerede NB: Steam-versjonen! Endret 8. februar 2012 av Naken_Greve Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Skal gå retail, får berre smøre meg med tolmod. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er det mulig å laste det ned på forhånd fra Orgin? Vurderer å bare bestille det fra g2play siden det ikke så ut til å være noe spennende som fulgte med den fysiske utgaven. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Er det noen andre som har problemer med at kun UI vises, og resten av skjermen er svart? Dette gjelder da demoen på Steam... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå