Gå til innhold

Kingdoms of Amalur: Reckoning - generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor skal de som kjøper brukt få samme opplevelse som de som kjøper nytt?!?!

jeg håper du tuller nå

? brukt er jo ødelegende for spillbransjen så NEI jeg tuller ikke?!

Dette er ei myte propagert av - overrasking! - spelbransjen. Det er i deira interesse at du skal synest synd på dei, og dermed godta alt av pseudolovlege restriksjonar og "nykjøpsinsentivar" utan å blunke. Dei hadde neppe venta at du òg skulle ta deg bryet med å whiteknighte dei, men dei set sikkert pris på det, i det stille. Faktum er at spelbransjen frå eit kommersielt synspunkt er lengre unna å verte "ødelagde" enn nokonsinne før. Det påståtte inntektstapet frå bruktmarknaden er først og framst eit piss i havet samanlikna med profitten, vidare er dette inntektstapet noko einkvar industri som vil operere i ein marknadsøkonomi tufta på eigedomsrett må godta. Diverse for oss er det lett mogleg å legge in fallgruvar for å redusere verdien etter førstegongsbruk i spel, og spelustrien er notorisk dårleg regulert. Om nokon annan industri prøvde seg på tilsvarande, ville resultatet verte ei oppvask utan like.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

nedtur, fikk beskjed om at spillet var klart til nedlasting og klart til spilling. lastet ned spillet og starter det opp. yay dato sjekk... og så må jeg vente heeelt til neste torsdag :(

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor stor forskjell det er mellom konsoll og pc? grafikkmessig mener jeg.

såg en youtube video som beviste at pc er 10ganger bedre en konsoll, men er mangen på div forum som sier at de er helt like:P

PS: Og vil ikke ha svar av Zealuu som tror bruktsalget ikke ødelegger spillbransjen og heller tror det er propaganda:P det blir for barnslig for min del! er jo bare ren logikk at det ødelegger! det neste han sier er vel at Bin laden enda er i live:P

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor stor forskjell det er mellom konsoll og pc? grafikkmessig mener jeg.

såg en youtube video som beviste at pc er 10ganger bedre en konsoll, men er mangen på div forum som sier at de er helt like:P

PS: Og vil ikke ha svar av Zealuu som tror bruktsalget ikke ødelegger spillbransjen og heller tror det er propaganda:P det blir for barnslig for min del! er jo bare ren logikk at det ødelegger! det neste han sier er vel at Bin laden enda er i live:P

Kommer ut imorra (USA), så popper opp sikkert "lets play", gameplay videoer.

:)

Lenke til kommentar

Å vere skeptisk til PR-utsegner som kjent det framste teiknet på at ein er barnsleg.

Om det er "rein logikk" at spelbransjen vert øydelagd av bruktsal, kvifor er ikkje alle andre bransjar i verda allereie øydelagde? :)

Endret av Zealuu
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Å vere skeptisk til PR-utsegner som kjent det framste teiknet på at ein er barnsleg.

Om det er "rein logikk" at spelbransjen vert øydelagd av bruktsal, kvifor er ikkje alle andre bransjar i verda allereie øydelagde? :)

er mangen bransjer som merker bruktsalget på en negativ måte. Jeg sier jo at det ødelegger ikke at det forhindrer noe som helst.

Men gidder ikke diskutere med barnslige drittunger....

Og du skal være forumveileder!? omg!

PS: ser at det er maaaaangen som misliker deg her inne:P ta hintet!.....

Endret av Aizen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...