Bruker-104685 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kampsystemet føltes for oppstykket etter min smak og grafikken kunne ha vært penere. Noen som har testet pc vs xbox? Gjort det jeg og forskjellen er merkbar. Mye bedre med 1080p og 60fps imotsetning til 720p og 30 FPS. Men jeg merket selv på PC, random texture poppins og noe stuttering, typisk en 360 til PC port lukter det av dette spillet. Men jeg likte kampsystemet helt greit, var noe stivt men det kan man overse Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Etter å ha testet demoen er dette et DEFINITIVT kjøp. Sinnsykt deilig kampsystem. Likte også hvordan level up fungerte osv. Tror det blir et av årets aller bedre rpg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kampsystemet føltes for oppstykket etter min smak og grafikken kunne ha vært penere. Noen som har testet pc vs xbox? Gjort det jeg og forskjellen er merkbar. Mye bedre med 1080p og 60fps imotsetning til 720p og 30 FPS. Men jeg merket selv på PC, random texture poppins og noe stuttering, typisk en 360 til PC port lukter det av dette spillet. Men jeg likte kampsystemet helt greit, var noe stivt men det kan man overse Får vurdere å sjekke det ut til pc da. For jeg ønsker å like spillet, men det jeg så på 360en likte jeg ikke. Har savnet et spill som kan måle seg med Fable helt siden det kom ut (er selvfølgelig et par RPGer som har vært bedre, men uansett). Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har spilt gjennom demoen 6 ganger i dag kan nesten ikke vente til det kommer i posten om noen uker Lenke til kommentar
garnok Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 spilte det på pc nå. Virker morsomt, men gudbedre, demon var buggy for meg. Døde mobs som plutselig fikk ragdoll-effect uten grunn, textures som ble dratt utover og avsluttet med at jeg åpnet kartet og fikk ikke lukket det igjen. Stod bare at jeg kunne trykke 3 for worldmap og enter to continue. Da fungerte plutselig ingen av tastene. Combaten var awesome, måten man kan chaincombo på forskjellige skills likte jeg. Dog ingen stor fan av dialog systemet. Jeg vil ikke prate med gnomes om ting jeg ikke bryr meg om, jeg vil ut i verden, og slakte horder med monster med et digert sverd Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Spilte demoen i går jeg også..... Vet ikke helt, jeg. Minner meg om en rar kombo av Fable og Rune. Kameraet virket helt håpløst i starten, men ble litt vant til det etterhvert. Irriterende at det zoomer ut og inn litt som spillet selv føler for. Grafikken er ikke mye å hoppe i taket for hvis man bryr seg om det. En tydelig konsollport, dette. (For en bombe) Menyer er veldig ulogisk lagt opp, og man må trykke ESC bare for å få opp muligheten for å gå til inventory, hvor du videre må inn på weapons / armor etc. Tungvint. Combat kan vel være ok til å være et action-"RPG", virker som det er ganske kombobasert. Ikke verdt fullpris, men sikkert et ok spill hvis man liker kjapp combat hvor man stuper kråke fortere enn man løper. Endret 19. januar 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ser ut som demoen er faktisk 3 måneder gammel, de som lagde spillet syntes demoen ikke var bra representasjon til hovedspillet. Men de var mer eller mindre tvunget til å lage en demo. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Prøvde nettopp demone på Steam, og herregud hva er det de har gjort med måten charactern og kamera fungerer. Jeg holdt bare ut noen par minutter før jeg ble dårlig. Trodde det skulle bli et artig spill. Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Likte det godt bra B spill Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Prøvde nettopp demone på Steam, og herregud hva er det de har gjort med måten charactern og kamera fungerer. Jeg holdt bare ut noen par minutter før jeg ble dårlig. Trodde det skulle bli et artig spill. Likte det godt bra B spill Demoen er 3 måneder gammel og ble "outsourced". Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ganske risky å levere en ut-datert demo, mange baserer jo sitt evnt kjøp på en demo. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Enig der. Har faktisk lest, blant annet på Steam, at en del folk nå dropper spillet pga demoen. Selv hadde jeg ingen problemer med demoen, men fant ut mens jeg spilte at det kanskje ikke var verdt full pris. Spill faller jo så fort i pris også for tiden. En måned etter slippdato finner en det sikkert til £17.99 på Play.com. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Ganske risky å levere en ut-datert demo, mange baserer jo sitt evnt kjøp på en demo. Og de fleste som reagerer negativt på demoer spiller demoer i max 10min som en ovenfor her sa han gjorde:P Forstår egentlig ikke hvorfor folk ikke liker spillet:S Er jo som en litt mer "aktiv" fable:D kampsystemet er konge og verdenen ser jo gigantisk ut(samenlignet med fable). Endret 22. januar 2012 av Aizen Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ganske risky å levere en ut-datert demo, mange baserer jo sitt evnt kjøp på en demo. Yupp, men EA bestemmer, og man må lage en demo til XBLA og PSN ca 3 måneder før den skal komme ut. Etter min mening, skulle de ikke lagd en demo. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det er et nytt RPG, det holder for min del. Spillet er allerede kjøpt på Steam Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ser ut som demoen er faktisk 3 måneder gammel, de som lagde spillet syntes demoen ikke var bra representasjon til hovedspillet.Men de var mer eller mindre tvunget til å lage en demo. Meh, tror jeg ikke på. Samme sa de om BF3 betaen. Det viste seg å være tull. Hører slike panikkutsagt hele veien for tiden, men viser seg ofte å være tull. For min del fungerte demoen perfekt. 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Demoen var god nok for meg, grafikken er bra da de går for en mer tidløs grafikk enn en grafikk som blir utdatert fort. Men noen som vet hva de evt. har fikset gjort bedre siden demoen ble lagt ut. 1 Lenke til kommentar
Santar Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Demoen var god nok for meg, grafikken er bra da de går for en mer tidløs grafikk enn en grafikk som blir utdatert fort. Men noen som vet hva de evt. har fikset gjort bedre siden demoen ble lagt ut. De skal ihvertfall ha fikset lydproblemene. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvor lange er loadingen på spillet? På pc iforhold til konsoll liksom? vet skyrim loadingen på konsoll er laaaaaang men på pc nesten ingenting:P noen som hgar testet demoen på både konsoll og pc som vet noe? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Kingdoms of Amalur: Reckoning demo bugs won't be in final game, dev vows Big Huge Games lead designer Ian Frazier said the finished game is "in much better shape" than the demo, which was not created by Big Huge Games. Synes det er litt merkelig at ikke utvikler selv lager demoen, men kanskje det er normalt å gjøre det slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå