Gå til innhold

Kingdoms of Amalur: Reckoning - generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Kingdoms of Amalur: Reckoning

Xbox 360 PS3 PC

38 Studios, Big Huge Games

10. Februar 2012

Fant denne videoen og tenkte jeg skulle lage en tråd om spillet når det ikke var noen.

Noen andre som får litt Fable møter Elder Scrolls vibber? ;)

Endret av Haunts
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så videon over på 22 min. Jeg liker spillet generelt, men grafikken er veldig svak til å være et spill som kommer i 2012. Håper det blir bedre innen det kommer ut. Men jeg liker at det fører en stil med presisjon i combat med tanke på responsivitet foran det å være visuelt bra. Mye som i WoW. Til slutt vil jeg heller ha det slik enn mye eyecandy grafikk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Testa demoen på pc idag og sitter med samme inntrykk som nouse4name...

Synes grafikken selv om den var pen ikke var noe spesielt,det føles noe rart å styre figuren din og jeg er veldig spent på om det hele føles bedre ut på konsoll med en gamepad som jeg skal teste i morgen.

Men ikke noen wow følelse og ikke noe "nytt" med første øynekast her som bare skriker at en må kjøpe dette på dag 1...det er bare et nytt rpg spill i en jungel av andre.

Lenke til kommentar

Synes grafikken selv om den var pen ikke var noe spesielt,det føles noe rart å styre figuren din og jeg er veldig spent på om det hele føles bedre ut på konsoll med en gamepad som jeg skal teste i morgen.

Men ikke noen wow følelse og ikke noe "nytt" med første øynekast her som bare skriker at en må kjøpe dette på dag 1...det er bare et nytt rpg spill i en jungel av andre.

Er det enda noen som ikke vet at man kan bare skaffe en gamepad på PC til en billig pris...

Jeg tester demoen på PC, først vanlig mus/tastatur så X360 kontroller, tør ikke tenke tanken av å teste dette på noen av konsollene mine å se de visuelle forskjellene.

Men tar en sjanse å bestille dette, hva er galt med å ta en gambling ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Er det enda noen som ikke vet at man kan bare skaffe en gamepad på PC til en billig pris...

Joda, men når det finnes så få spill som faktisk støtter en håndkontroller så leverte jeg tilbake kontrolleren. For det er overraskende dårlig støtte for håndkontroller i pc spill. Men bra dem har tatt med det i dette spillet, skal teste konsoll utgaven straks. Skal bli spennende å se hvordan det er i forhold til pc utgaven.

Lenke til kommentar

Må si dette var mer som en litt kjappere utgave av Fable spillene enn noe som ligner på Skyrim. Godt kampssytem var det, bortsett fra at kameraet var litt vel umedgjørlig til tider.

Demoen var og ganske så buggete, men disse skal visst være forbedret på hele spillet.

Som andre har påpekt var det noe litt pussig med kontrollen av karakteren i spillet, selv med 360 pad på pc.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Tror jeg må få testet med en gamepad også, for dette var litt kronglete, men gøy alt i alt.

Det virket som et fargerikt, fable ish spill, med kjappere combat.

Jeg likte veldig godt at man kan kombinere magi, finess og melee som man vil.

Litt uvant gameplay, men tror jeg skal holde meg til forhåndsbestillingen.

Forsåvidt, syns jeg menyen kunne vært litt mer brukevennlig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...