HelloKjersti Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Politimannen får egen mobilutgave i HD. Les hele saken Lenke til kommentar
KiX Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Dette kan fort bli fun. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Vil heller ha en remake av enern til PC.. Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 herp derp: Hvorfor en remake? Spillet fungerer fortsatt det, sett bortfra noen få bugs såklart. Er ikke lenge siden jeg fyrte det opp og koste meg. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 herp derp: Hvorfor en remake? Spillet fungerer fortsatt det, sett bortfra noen få bugs såklart. Er ikke lenge siden jeg fyrte det opp og koste meg. Bedre grafikk osv? Sa ikke at det ikke fungerte, bare at jeg heller ville ha en remake til PC istedenfor iOS og android Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ikke rør max payne 1. ikke lag noen remake. Syns det har bedre grafikk enn 2'ern. Mye mere detaljer og bedre texturer. 2'ern ser mer ut som leire Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ikke rør max payne 1. ikke lag noen remake. Syns det har bedre grafikk enn 2'ern. Mye mere detaljer og bedre texturer. 2'ern ser mer ut som leire Er det lov å si at 2ern ser ut som leire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå