ffklover Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Hei. Er 17 år og skal til Manchester i januar, men blir 18 i desember så rekker akkurat og bli 18. Men det som er er at jeg ikke hvilken butikk jeg skal ta tatovering i, og noen som skal være meg er 16 og 17 år. -Hva er aldersgrensa i Manchester på tatovering? -Hvor i Manchester er det best og ta? -Hva er prisen? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Hvorfor skal du tatovere deg i Manchester og ikke i Norge? Lenke til kommentar
ffklover Skrevet 9. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Hvorfor skal du tatovere deg i Manchester og ikke i Norge? Ja, er Manchester United supporter og synes det er mer stas og ta i Manchester da en i Norge Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 I England er det 18årsgrense. Middleton Tattoo ligger vel i Manchester, men aner ikke hvordan det er med å få time, og du trenger vel heller ikke verdens beste for å tattovere noe så simpelt. Aner ikke prisen. Lenke til kommentar
ffklover Skrevet 9. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 I England er det 18årsgrense. Middleton Tattoo ligger vel i Manchester, men aner ikke hvordan det er med å få time, og du trenger vel heller ikke verdens beste for å tattovere noe så simpelt. Aner ikke prisen. Ok takker for svar, da kan jeg ta tattoo iafall men kompisen min er 17, vet du om det går og ta med forelder? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Man skal kunne tattovere seg med foreldrenes godkjennelse, men som alltid, tattovøren MÅ ikke ta oppdraget om han ikke vil. Men det pleier ikke å være noe stort problem. Lenke til kommentar
ffklover Skrevet 9. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Ok da skal jeg prøve på det Gleder meg til min første tattoo om noen måneder Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Du kan sjekke ut forumet på united.no, de har en egen tatoveringstråd. Kanskje noen der har noe info til deg. Skal over selv om 3 uker, så om jeg tilfeldigvis er forbi en tattooshop kan jeg sjekke. Lenke til kommentar
ffklover Skrevet 10. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Du kan sjekke ut forumet på united.no, de har en egen tatoveringstråd. Kanskje noen der har noe info til deg. Skal over selv om 3 uker, så om jeg tilfeldigvis er forbi en tattooshop kan jeg sjekke. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå