Jane Bjerkli Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Millepus nyter sola Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Skikkelig flott katteportrett, kanskje litt tettere med mest luft til venstre! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Flotte farger og topp eksponering - slik vi forventer fra deg Men jeg tror dette kunne blitt enda bedre med et tettere utsnitt og en større blenderåpning, slik at bakgrunden ble kastet enda mer ut av fokus. Aller best hadde det blitt mot en helt nøytral bakgrund Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Fikk assossiasjoner til filmen "Cat on a Hot Tin Roof" når jeg åpnet bildet ditt. Nå er det vel ikke akuratt det den sitter på, men et riktig severdig bilde av Millepus ble det Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Syns Mille lyser opp bilde,bakgrunnen er mørk og ute av fokus. Likte det godt:) Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Skikkelig flott katteportrett, kanskje litt tettere med mest luft til venstre! Takk for kommentar, og tips. Karl-Ivar! Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Flotte farger og topp eksponering - slik vi forventer fra deg Men jeg tror dette kunne blitt enda bedre med et tettere utsnitt og en større blenderåpning, slik at bakgrunden ble kastet enda mer ut av fokus. Aller best hadde det blitt mot en helt nøytral bakgrund Tja, det er godt mulig det hadde blitt bedre. Får prøve det neste gang, om sjansen byr seg. Tusen takk for din tilbakemelding! Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Fikk assossiasjoner til filmen "Cat on a Hot Tin Roof" når jeg åpnet bildet ditt. Nå er det vel ikke akuratt det den sitter på, men et riktig severdig bilde av Millepus ble det Katta sitter i det minste på et "roof" da. Hun satt så fint på biltaket og fulgte med, mens jeg fløy rundt og fotograferte edderkopper! *hehe* Takk for din kommentar. Syns Mille lyser opp bilde,bakgrunnen er mørk og ute av fokus. Likte det godt:) Tusen takk, Linda. Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Flotte Millepus var svært så fotogen på morraskvisten Flott portrett. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Veldig bra katteportrett,selv om det er midtstilt,men det tar du igjen på behandling/eksponering;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Den var fin --nyderleg lys Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fint uttrykk - typisk katt Hun har nok vært ute på ett eller annet, våt som hun er i pelsen Det tekniske sitter jo flott og lyset er prikken over i-en. Støtter forslaget om et tettere utsnitt, med mest beskjæring i toppen og til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg