NeEeO Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hei, vi skal ha om dikt på skolen. Er det noen vet om noen sammenligninger, rim, besjelinger eller metaforerer man kan bruke i dikt(Gjerne flere). (Jeg går i 10.klasse) . Også vil jeg også ha noen tips xD . Jeg vet hva jeg skal skrive om men vannskelig å vite hvordan man skal starte. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Vær så snill, noen tips? rimeord? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du har sannsynligvis evig med metaforer, rim, besjelingen'er og sammenligninger. Kun fantasien setter en grense... Det hadde nok hjulpet om du fortalte om temaet ditt / hva du skal skrive om / hva du har skrevet (hvordan det skal skrives etc.). Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 http://ndla.no/nb/node/2062 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Har tenkt å skrive om" Mål " , lissom at du løper etter en ball , men det er vannskelig å nå den..du snubler på veien..osv Vi skal lage 3 dikt da, men ha'kke tenkt på de to andre ennå. Det er viktig å bruke hjelpemidler, karakteren blir lagt vekt på det spessielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå