fnats Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 AVB bytta ut en kamp vi hadde FULL kontroll på. Forferdelige bytter. Hvorfor sette inn på Malouda og debutanten? Forferdelig å starte med Anelka og. Han passer jo ikke inn med Mata og Sturridge, dem beveger seg mye raskere og setter fart. Anelka setter ned farten hele tiden. Mot United kan vi IKKE ha en spiller som Anelka på banen. Problemet er bare at Malouda og Drogba er helt like. De gir ikke ballen til Torres og skaper også lite. Jeg vil si denne lagoppstillingen mot United hvis vi skal i det hele tatt ha sjanse. Cech Ivanovic - Luiz - Terry - A Cole Ramires - Meireles - Lampard Sturridge - Torres - Mata I tillegg ønsker jeg meg Lukaku på benken som kan gjøre noe. Fasit. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Reagerer på at han putter på Torres inn i kampen når tempoet er på vei nedover og det tyder på at ingen har noe interesse av og angripe, noe de trolig da også har fått beskjed om. Syntes synd på Torres, han virker skikkelig frustrert. Ellers så syntes jeg Chelsea gjør en strålende førsteomgang. Skal bli hardt for Luiz å komme inn i stedet for Terry og Ivanovic, de danner et utrolig godt og kaldt stopperpar. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Luiz mot Man U? Er du latterlig? Hvorfor? Fasiten for Chelseas neste PL-kamp er: Cech Ferreira - Alex - Terry - Bertrand Lampard - Mikel - Romeu Anelka - Drogba - Malouda Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Luiz mot Man U? Er du latterlig? Hvorfor? Fasiten for Chelseas neste PL-kamp er: Cech Ferreira - Alex - Terry - Bertrand Lampard - Mikel - Romeu Anelka - Drogba - Malouda Er du latterlig spør jeg? Anelka - Drogba - Malouda? Really. Hvilket lag holder du egentlig med? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Emils1: Dette er gode gamle Wendelinho. Han er om mulig enda rarere enn meg og deg ilag.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Haha, da tror jeg faktisk at jeg lar diskusjonen ligge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå