Gå til innhold

Kamptråd: Sunderland - Chelsea

Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan ikke la Sunderland stå å slå så mange innlegg. De har hatt 2 store sjanser, bare flaks for oss at de ikke klarer å score.

Over til Torres igjen. Synes Anelka er borte i en hel omgang, utenom den ene sjansen han har. Torres har vært delaktig i spillet selv om han ikke scorer, det er IKKE Anelka. Så hva er planen til AVB med han kontra Torres?

Vi må heve spillet et hakk til andre omgang hvis vi ønsker å ta med oss 3 poeng. På slutten kom vi 4 mot 3 og får INGENTING ut av det. Det er for dårlig.

Synes også det er fasinerende å se på Villas Boas. Han sitter på huk hele tiden og peker og alt. Det ser akkurat ut som han styrer Chelsea spillerene gjennom en slags kontroll. Har aldri sett trenere sitet sånn på siden før.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Skuffende. Hadde vært fantastisk moro å se de tre sammen. Ellers vil jeg så inderlig se Torres komme i scoringsform igjen. Blir toppen av kransekaken om han kommer inn nå. Alt ligger til rette for at Torres skal begynne å score igjen. De nye signeringene har gitt Chelsea et frisk pust.

Faen Anelka surrer!

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvordan forsvaret er mot Man U ja, eller hele laget egentlig. Alex er jo utelatt fra troppen, og har ikke startet sesongen noe særlig bra. Luiz er overhodet ikke matchfit, mens Bosingwa er altfor veik defensivt. Bosingwa mot Young/Nani? Jeg grøsser. Ville gjerne hatt Ivanovic på høyrebacken da han er i en klasse for seg defensivt, solid til de grader, men litt dårligere enn Bosingwa offensivt. Om Iva spiller på backen, hvem i huleste blir da makkeren til Terry?

Tilbake til Torres: Er faen ikke rart han ikke scorer med de spillerne han har rundt seg. AVB har foretatt seg noen merkelige bytter i denne kampen. Han er en BAKROMSSPISS, han må bare mates med pasninger bak motstanderens forsvarsfirer. Det blir han ikke av den aldrende Lampard eller ubrukelige Anelka. Malouda er ikke seg selv lenger...

Malouda sentrer seriøst ALDRI til Torres, idiot.

Edit: surr i teksten...

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Ser skremmende ut ja. Jeg mener Luiz burde fått prøvd seg nå istede for å sette innpå en spiller som har totalt vært fraværende.

Bare studer Torres litt. Se han ber om ballen tidlig, mens Malouda og de andre bruker 2-3 touch ekstra før de sentrer. Han virker ivirig i å sette fart, men det er umulig å gjøre alene. Etter at Sturridge og Mata forsvant har det vært tafatt og kjedelig.

Lenke til kommentar

AVB bytta ut en kamp vi hadde FULL kontroll på. Forferdelige bytter. Hvorfor sette inn på Malouda og debutanten?

Forferdelig å starte med Anelka og. Han passer jo ikke inn med Mata og Sturridge, dem beveger seg mye raskere og setter fart. Anelka setter ned farten hele tiden.

Mot United kan vi IKKE ha en spiller som Anelka på banen. Problemet er bare at Malouda og Drogba er helt like. De gir ikke ballen til Torres og skaper også lite.

Jeg vil si denne lagoppstillingen mot United hvis vi skal i det hele tatt ha sjanse.

Cech

Ivanovic - Luiz - Terry - A Cole

Ramires - Meireles - Lampard

Sturridge - Torres - Mata

I tillegg ønsker jeg meg Lukaku på benken som kan gjøre noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...