Emils. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) vs Lørdag 10. september 2011 Kl. 16:00 TV: TV2 PL HD 3 Sunderland Stadium of Light Så er vi klare for årets 4 runde av PL. Sunderland tar i mot Chelsea. Det var i fjor at Sunderland startet nedturen for Chelsea med 0-3 på Stamford Bridge, kan det i år være at Chelsea starten oppturen for virkelig på Sunderland sin hjemmebane. AVB medler at Cech og David Luiz er tilbake til kampen mot Sunderland, men at Didier Drogba står over etter smellen han fikk mot Norwich. Med tanke på at Sunderland kun har fått ballen i nettet 1 gang i løpet av årets PL burde dette bli en match som kan gi Cech og Luiz en vennlig tilbakekomst. For Sunderland sin del har de skaffet seg Niklas Bendten. Dansken gjorde det bra mot Norge på tirsdag og scoret begge målene, så kan han være det som har manglet? Da de har slitt med å finne nettmaskene, men Sunderland er allikevel et vanskelig lag å slå hjemme. -------------------------------------- Serieåpningen for begge lagene: CHELSEA Stoke - Chelsea 0-0 Chelsea - West Brom 2-1 Chelsea - Norwich 3-1 SUNDERLAND Liverpool - Sunderland 1-1 Sunderland - Newcastle 0-1 Swansea - Sunderland 0-0 -------------------------------------- Forventet lagoppstilling CHELSEA CECH BOSINGWA - LUIZ - TERRY - COLE RAMIRES - LAMPARD - MIKEL STURRIDGE - TORRES - MATA SUNDERLAND Mignolet Bardsley - Brown - ? - Ferdinand Cattermole - Larsson - Gardner - Colback ? - Bendtner -------------------------------------- KAMPTIPS: 0 - 2 Endret 9. september 2011 av Emils1 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Tviler på at Bendtners to mål er noen indikasjon på noe annet enn at Norge suger balle... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg håper på 1-1, men tror nok at Chelsea tar alle poengene i denne kampen. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Anelka spiller alltid bra mot Sunderland hvis han spiller offensiv midtbane. AVB bør spille på egne prinsipper: Cech Bosingwa - Ivanovic - Terry - A. Cole Romeu - Mikel - Meireles Anelka Mata - Torres Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Mata-Torres-Sturrdige. Der har man to stykk på kantene som kan bidra til å endre Torres sin elendige start på Chelsea-karrieren. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ryktes heftig på twitter at Asamoah Gyan har signert en låneavtale med Al Ain. Jaja, slipper å møte han da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Gyan er skada, så han er uaktuell uansett. Det som er O Shea. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Dan Levene (@BluesChronicle) 10.09.11 15:19 Chelsea team for Sunderland: Cech, Bosingwa, Ivanovic, Terry, Cole, Ramires, Lampard, Meireles, Mata, Sturridge, Anelka Subs: 40 Hilario, 4 David Luiz, 6 Oriol Romeu, 20 Josh McEachran, 21 Salomon Kalou, 15 Florent Malouda, 9 Fernando Torres. Endret 10. september 2011 av fnats Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Luiz og Torres på benken? Really... Hvor er Lukaku? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Skulle gjerne sett Torres på topp fremfor Anelka. Lukaku er utelatt av troppen mens Kalou er inne. Hva i all verden? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Jeg mener det er feil å ta av Torres nå. Han burde få mulighet i dag, når laget er tilpasset han mer. Anelka synes jeg ikke noe særlig om, han har jo ikke akkurat blomstra i Chelsea i år.. Holdningen han viste i fjor var også skremmenede. Lukaku skulle jeg sett i 2 omg. Han var jo direkte god etter at han kom inn mot Norwich. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det er godt Cech er tilbake. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Fullstendig enig med deg, emils. Men Torres kommer forhåpentligvis inn i andre omgang. Ellers blir det spennende å se hvordan Meireles, Sturridge og Mata spiller. Har store forhåpninger til de to siste denne sesongen. Endret 10. september 2011 av fnats Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Synes spillet stopper opp når Ramires og Lampard mottar ballen. De tar alltid 3 og 4 touch istede for å spille ballen raskt. Vi burde få igang spilet vårt. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fy faen, jeg stresser meg i hjel for å finne bigone-koden min slik at jeg skal få sett kampen på sumo så er siden nede for vedlikehold...just my day Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Hva er dette for noe tull av TV2 sumo? Garantert noe som måtte restartes og nå må vi sitte å vente på at en eller annen server kommer opp, :/ Endret 10. september 2011 av Kultom Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Herlig pasning av Sturridge også, godt å ha han tilbake! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fint frispark og en nydelig passning! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Kanskje vi har en som kan ta frispark nå? Synes ikke Drogba eller Lampard har overprestert der Strålende av Terry, selv om Anelka redda det første skuddet Mens jeg skriver leder også Stoke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå