Gå til innhold

Canon EOS 7D-håndbok

Anbefalte innlegg

Hei har nettopp kjøpt meg canon EOS 7D fra cdon.no men med den fulgte det bare med brukerhåndbok på Polsk og noen andre merkelig språk.

Er dett vanlig at det ikke følger med håndbok på scandinavisk ?

.

Trenger eventuelt tips på hvor jeg kan få det fra.Suport tjenesten til Canon Norge henviser bare til å laste ned en Dansk blekke på ca 270 sider. Det blir litt voldsomt å printe ut og er meget uhendig å ha lett tilgjengelig. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke Canon har brukerhåndbøker på norsk, så du får laste ned den på dansk. Jeg fikk svensk, dansk og finsk med mitt 7D. Dårlig at de ikke kan sende deg en brukerhåndbok. Men hvis du har smarttelefon kan du sikkert laste den ned som PDF og lese den på telefonen.

Men hvis du trenger hjelp med ditt 7D bør du se denne (og de to neste filmene som ligger der):

http://www.video.bhphotovideo.com/?fr_story=a405075c1837a65dbee4f4d48db9a26a992d3ab2

Endret av Keyzer28
Lenke til kommentar

Hei problemet har løst seg etter litt mas og tjas fra min side på Canon suport siden så har det medført at de sender meg håndboken på Dansk og Svensk

Må bare takke for den og suport her inne for å hjelpe meg takk

Da var du heldig, normalt så påtar ikke Canon Norge reklamasjonssaker av utstyr* kjøpt gjennom grå-markedet.

Canon Norge aksepterer reklamasjoner av objektiver i L-serien.

Lenke til kommentar

Direkte ulovlig er det ikke "fri flyt av varer", men mange offisielle importører vil ikke reparere varer som er kjøpt utenom deres salgsnett, er forsåvidt ingen problem for en kjøper da den Norske selger har det hele og fulle ansvar i garantisaker.

Helt riktig, men om den norske selgeren konkurs så står man faktisk uten noen som vil ta garantiansvaret, det har jeg selv fått smertelig erfare i en annen sammenheng. Så det å kjøpe "gråvarer" er tilnærmet likt emd å kjøpe varer fra utlandet, eller det kan i hvert fall veldig veldig fort bli det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...