Windoge Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Er det meningen våpen skal tåle så lite som de gjør? Føler jeg slår ti slag, og så er det ødelagt. Har oppgradert durability med to hakk også, uten at det ser ut til å hjelpe. Veldig frustrerende å hele tiden måtte reparere de. Koster mye penger også. Dette er nevnt i flere omtaler som en av de meste negative tingene i spillet. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har et problem med Dead Island. Når jeg joiner en coop singleplayer match og gjør oppdrag, og går av coop matchen så vil alle oppdragene som jeg har gjort forsvinne og jeg må gjøre de på nytt. Hvorfor skjer dette? Jeg har gjort samme oppdrag flere ganger i håp om at jeg ikke må gjøre det på nytt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Fordi de som lagde spillet er drittsekker og ga ut ett uferdig spill, og fremdeles så er det jævla mange feil ved det. Håpløst! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det er fortsatt et underholdende spill og jeg glad jeg ikke kjøpte det, men låner det av en kompis. Det ser ut som jeg vet hva problemet er. Spillet saver ikke i coop, men bare i offline singleplayer. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg har spilt igjennom hele Dead Island 3 ganger i co-op og alrdi spilt singleplayer. Jeg fikk alt. Men det var ganger da vi kunne få opp beskjeden at gamet ikke blir savet. Da restartet vi og så funket det. Prøv å bytt host eventuelt? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Det er mye med dette spillet som kunne vært bedre. Man må jo bytte våpen flere ganger i minuttet fordi det blir utslitt etter noen få slag. Alt av skytevåpen gjør særdeles lite skade på fiendene, og man kan dø tusenvis av ganger uten at det har noe å si. Man bare starter på nytt der man slapp, og ser derfor ikke helt poenget i å fylle opp helsen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Det er jo underholdende, men våpnene blir jo fryktelig fort utslitt ja. Jeg har ikke kommet lenger enn andre akt og jeg syns første akt var bedre. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Det blir faktisk bedre, og morsomt når du begynner å kjenne igjen zombiene og vet hva du skal gjøre i diverse situasjoner (som når man må time hoppet til siden når den kjempen med tvangstrøyen kommer rasende mot deg). Mye ved spillet er skikkelig rått og kult, skulle bare ønske at de gjorde det bedre og tok sin tid på å lage ett bedre produkt. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 For de som ikke vet det, man kan skru av autoleveling på zombiene. Det gjør alt gøy nok en gang. Dro opp spillet for litt tid tilbake, skrudde av dette, zombiene døde av headshot, og av ett slag i hodet. Det trengs ikke 20 skudd eller 15 slag for at hodet skal sprette av. Og du kan fortsatt dø Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Prøvde å spille det igjenn igår. Noen som har problemet at musa ikke fokuserer seg på spillet = den hopper rund på 2 skjermer, og når du "sikter/skyter" så høyre/venstreklikker utenfor skjermen hele tiden. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 For de som ikke vet det, man kan skru av autoleveling på zombiene. Det gjør alt gøy nok en gang. Dro opp spillet for litt tid tilbake, skrudde av dette, zombiene døde av headshot, og av ett slag i hodet. Det trengs ikke 20 skudd eller 15 slag for at hodet skal sprette av. Og du kan fortsatt dø Hvor gjør man det? Jeg er ikke sånn videre glad i autolevelsystemet til DI for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg husker ikke helt 100% hva det heter, men på xbox, var det på Options og valget i bunn. Det har en On/Off funkjson. Prøv deg frem så ser du Alt blir plutselig mye bedre da du får litt mer den zombiefølelsen. Zombier er ikke supermenn liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå