vikingkylling Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Prøv det motsatte og spill med lyden på fullt og null musikk. Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Meget bra med online coop single er litt simpelt og zzzz men funker ... spillet største feil er de utrolige zzzzz kjedelige oppdragene Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Meget bra med online coop single er litt simpelt og zzzz men funker ... spillet største feil er de utrolige zzzzz kjedelige oppdragene Veldig ikke enig.. Online er tullete når du må være akkurat på samme oppdrag som den andre. Det vil si at jeg ikke kan spille med min kompis som har kommet lengre.... Joda oppdragene er noe kjedelige. Løp ditt, hent datt. Repeat. Endret 18. september 2011 av Icedragon520 Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Du kan spille med Folk som har kommet lengre eller kortere :!: singel playern din har en egen save Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Noen som har noen gode løsninger til å bli kvitt ekkoet ved co-op? Pleier å snakke på Skype med de jeg spiller med, er ganske forstyrrende å høre ekko i spillet og. En annen ting som er litt sært er at folk kan joine akkurat som de vil, og plutselig hører man de og (og de hører meg ofc.) Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Cfg-edit eller bruk virtual audio cable. Google gir svar på begge Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Fantastisk morsomt spill! Er nå på tredje runde Kan si at det er litt kjedeligt med at det er autoleveling, da det heller skulle vært fler og fler zombier istede for autolevel. Noen få bugs, men ingen som ødelegger noe. Litt dårlige karakterer og story. Ellers fortreffelig morro 7/10! Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hva søren er det så skjer med det? dead island skal liksom være så kult coop-online. Men det funker jo pokker aldri. Spiller egentlig kun med bror min på dette og har kun klart å joine hverandre 1 dag, har hatt spillet i snart en uke der vi kun har klart og spille sammen 1 gang??? hva skjer? Begge har medium NAT, men vi får ikke joine hverandre.... og hvis vi prøver og joine en annen, for og spille sammen via han så går ikke det heller for pokker.. Dette spillet kunne ha gjort det veldig bra.. men de får ikke mer en 3/10 pågrunn av alle "connection issuene"!!! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ble litt møkk sur når jeg ble lv. 37 og da nærmet meg slutten (ikke lette folk). Kom noen pene ord ut av munnen min da. Men spillet i seg selv var 9/10 =) Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Synes spillet er kjempe bra. Har møtt et par småglitcher underveis desverre, men ellers så er spillet super underholdende! Elsker å knuse skallen på sultne zombier Spoiler: Den største glitchen jeg møtte på var i chapter 14 en gang, hvor en guide skulle følge meg til et sted, men han tålte ingenting og døde på et punkt hvor det var masse zombier. Om ikke jeg døde, døde han, og våpnene ble bare mer og mer ødelagt. Autosaven var helt på trynet, og man MÅTTE gjøre det gang på gang fordi man spawnet på samme stedet hele tiden. Fikk det til til slutt, men det var rett før jeg hadde knytteneven midt i pcskjermen. Fy faaaen så irriterenes det var Leste litt på nettet, og det var sinnsykt mye snakk om hvor idiotisk det oppdraget var også Gled dere. gir uansett spillet 9/10. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Spilt i ca 5 timer til nå og ganske bra må jeg si. Påtatt meg mange sidequests og ved hjelp av kartet går det unna når det er oversiktlig og man vet hvor man skal. Det var de gode nyhetene. Dårlige nyheter at bugsene har begynt allerede. Siste halvtimen jeg har spilt nå, har skjermen gått svart og maskinen slått seg av to ganger. Har installert DeadIslandHelper, så håper det vil hjelpe litt. Fortsetter i morgen, så da får jeg se. Håper inderlig det er bare bugs og ikke maskinvarefeil. Glemte å skrive at ting gikk galt litt etter at jeg kjørte dama til fyret. Edit: Glemte også å skrive at dette er PC versjonen. Endret 2. oktober 2011 av Myst Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har ikke sett noe glitcher på 360 versjonen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Merket en del bugs som ødela selve spillet. Folk man skulle følge etter, men som satt seg fast. Eneste måten var å joine noen andre sitt spill i håp om at de ikke hadde samme problem. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Noen andre som har merket lag under co-op på xbox 360? Vi er 4 stk som alle får ganske tunge lag spikes til tider. Har prøvd å google litt rundt, men fant ikke særlig mange andre med lignende erfaringer. Edit: Det skjedde bare den første gangen vi spilte, har ikke merket noe mer siden den gang. Endret 26. oktober 2011 av Venerable Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kjøpte det for et par dager siden på CDON sin demand side for 339,- (lastes ned via Steam). Er ganske morsomt, men all løpingen blir kjedelig. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvis løpingen er kjedelig, prøv å kapre en bil. Det gir fart på sakene. Er faktisk supermorsomt å bare meie ned dem, særlig de som faktisk kommer løpende mot. "Nei, jøss, en bil som kommer! Best at jeg spurter direkte mot den for å prøve og drepe personen inni!" Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 haha, gleder meg til å få testet spillet ikveld! =) Har det kommet noen oppdateringer i det siste som fikser diverse feil som nevn ovenfor her? Spiller på xbox Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvis løpingen er kjedelig, prøv å kapre en bil. Det gir fart på sakene. Er faktisk supermorsomt å bare meie ned dem, særlig de som faktisk kommer løpende mot. "Nei, jøss, en bil som kommer! Best at jeg spurter direkte mot den for å prøve og drepe personen inni!" "Only in LA does common courtesy have to be legislated. Every car has to stop. Pretty ludicrous in light of the city we're in now, right. If someone steps in front of your car here, you speed up and turn your wipers on." (Bill Hicks) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Bra sagt. Anywho, har nå funnet grunnen til kræsjene. Målte GPU tempen mens jeg spilte og den går opp mot 100 C. Er det rart maskinen tar nødavslutning når GPUen blir overopphetet. Får ikke endret innstillingene heller, setter alt på lavt og får beskjed om å avslutte spillet for å endre innstillingene, men når jeg starter opp igjen, er alt på maks igjen. Jævla Steam. Fins det ikke noen måte å kjøre spillet direkte fra CD? Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvis man tar frem et slagvåpen og holder inne LT og RT + Y samtidig vil våpenet bli kopiert,greit hvis man gjør dette mens våpenet er ubrukt så bare kaster man det når det er ødelagt og tar frem det ubrukte.Bare husk å kopiere dette også før det tas i bruk.Også en enkel måte å tjene cash på hvis du vil selge disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå