Gå til innhold

Dead Island - Gi din dom!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sluttet å bry meg om energidrikker og helsepakker for lenge siden. Det tar irriterend lang tid å fylle opp helsebaren på denne måten, og det har uansett ingenting å si ettersom du bare taper 20 dollar på å dø. Dette får du jo igjen på neste zombiedrap.

$20? Skal vel være 10% av det du har på deg.

Lenke til kommentar

Jeg mister stadig 200-400 dollar når jeg dør, men jeg går rundt med shitloads med penger. Kjøper aldri noe bortsett fra reparering og noen upgrades.

 

 

Jeg må jo være gjerrig da. Mister alltid 1000-2000 :)

Hva skal jeg liksom med pengan da?

 

Upgrade og mods! repairs, og kjøpe medkits. Det er lurt! Samt spiller du coop er det greit å kunne resse downa folk :)

Lenke til kommentar

Jeg mister stadig 200-400 dollar når jeg dør, men jeg går rundt med shitloads med penger. Kjøper aldri noe bortsett fra reparering og noen upgrades.

 

 

Jeg må jo være gjerrig da. Mister alltid 1000-2000 :)

Hva skal jeg liksom med pengan da?

 

Upgrade og mods! repairs, og kjøpe medkits. Det er lurt! Samt spiller du coop er det greit å kunne resse downa folk :)

 

Skjønner fremdeles ikke hvorfor når de allikevel respawner like ved. Vet at enkelte tydeligvis synes det gir mer realistisk følelse, men klarer allikevel ikke å støtte denne metoden de bruker i spillet.

Lenke til kommentar

Skjønner fremdeles ikke hvorfor når de allikevel respawner like ved. Vet at enkelte tydeligvis synes det gir mer realistisk følelse, men klarer allikevel ikke å støtte denne metoden de bruker i spillet.

Fordi en del av oss har en del penger som man ikke har lyst til å miste når et kit er såpass billig i forhold til summen penger som mistes. Ikke aktuelt før nærmere slutten av act 1, og utover i act 2 forsvinner veldig mye penger per gang hvis man harvester.

Er man dog som deg og driter i penger, da kan man også drite i kits og la det være med det.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Er det meninga å gjøre noe når man får slow-motion da man slår zombies? Og hva skal jeg gjøre når det står break/cut ved zombiene rett før de dør? :p

¨Det kommer vel bare fordi du knekker eller kapper av et lem på zombiene. Det at det er slow-mo er vel kun ment som "kult". :)

 

Har lagt merke til at slo-mo ofte trigges av at du brekker/kutter av et lem ved første slag, altså uten å sparke først, mens zombien kommer løpende mot deg. Er nok kun ment som awesome-faktor. Break og cut angir at kreket ikke kan bruke armen eller beinet mer. Hvis du brekker eller kutter 2 lemmer ser det ut til at de alltid dør.

 

Ettersom tråden ber meg gi min dom;

Alle spill kunne vært bedre, og dette kunne tatt seg opp på mange områder, ikke minst historie/karaktermessig. For en zombie-puritaner som meg synes jeg også det er litt trist at man alltid skal avvike fra zombie-lovene. Hadde f.eks håpet at det skulle være påkrevd å ødelegge hjernen osv... Heller ikke glad i spesialzombiene som alltid skal være med i zombiespill. Levende død er levende død. Å være død gjør en ikke til Hulken, det gjør en til en vandrende haug med råttent kjøtt. Og brekkjern heter ikke brekkjern fordi de brekker hele tiden. Tror du skal knusen noen tusen hoder irl før de bøyer seg.

 

Når det er sagt så storkoser jeg meg med DI. Det er det første Zombiespillet som har klart å gi meg noe i nærheten av følelsen av å oppleve zombie-apokalypsen ala World War Z/The Walking Dead/Romero osv. Inntil Class 3/4 måtte finne på å dukke opp erklærer jeg dette for det beste ZombieRGPet ever (og kanskje det første?).

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har forstått det slik at det er en "standard" versjon av spillet, og en limited edition eller lignende...

Kan det være at det er mere feil på limited edition? Jeg har standard versjonen, og aldri opplevd feil, et par andre jeg kjenner har limited edition og de opplever feil..

 

Hva har dere her inne for noe a? Skriv noe ala dette, så kan vi se om teorien stemmer:

Standard versjon eller limited edition, og om dere har opplevd feil.. =)

Lenke til kommentar

ja det er sant det du sier der... Fant nettopp ut, limited edition inneholder:

-Blodbadet Arena DLC

-4 arenaer, farlig og dødelig

-Never-ending zombie bølger

-Erfaringspoeng og gjenstander og bruke dem i kampanjen

-Inkludert en ny, fryktelig våpen, hjernen wave bombe

-Spesielle våpen: den chaser (the Ripper) Denne dødelige kombinasjonen av et balltre og motorsag gjør angripende zombier å avslutte i en håndvending.

 

Noen som vet om limited edition har flere feil eller "vanlig" versjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...