Joachim_F Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Konsollspillere ønskes velkommen til jungelen. Les hele saken Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Motsatte av HD-remake? O_o 4 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Motsatte av HD-remake? O_o LowD-make Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ny nanodraktkontroll? Håper ikke det vil si at de kommer til å bruke samme systemet som i toern. Det funket greit, men jeg likte bedre de valgmulighetene man hadde i eneren, med armor, strength, stealth og speed. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 håper på en sammenlikning side ved side av pcverjonen når den til kommer for morro skyld Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ny nanodraktkontroll? Håper ikke det vil si at de kommer til å bruke samme systemet som i toern. Det funket greit, men jeg likte bedre de valgmulighetene man hadde i eneren, med armor, strength, stealth og speed. Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på dette, valgmulighetene i 2ern er jo AKKURAT det samme + ENDA mer. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 problemet er vel at mye skjer "automatisk" og det drar en litt ut av opplevelsen av det å planlegge skikkelig hvilken strategi man bør bruke og når man skal bruke energien. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 etter det jeg har lest skal prisen ligge på 20$. http://www.gamepro.com/article/news/222780/crysis-1-coming-to-xbox-live-arcade-and-psn-this-october-for-20/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+GameProNews+%28GamePro.com+Daily+News%29 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det må også nevnes at spillet vil støtte stereoskopisk 3D. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Litt bilder og trailer Lenke til kommentar
bjornland Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 kan bli morro å se hvordan dette funker på konsoll. Med unntak av the witcher 2 med ubersampling skrudd på, er Crysis fortsatt det spillet som straffer pc'n min hardest, blir vell sikkert kjøp, men er usikker på om det blir ps3 eller xbox 360 Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) EDIT: Ga ingen mening sorry. Endret 10. september 2011 av Niinja47 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ny nanodraktkontroll? Håper ikke det vil si at de kommer til å bruke samme systemet som i toern. Det funket greit, men jeg likte bedre de valgmulighetene man hadde i eneren, med armor, strength, stealth og speed. Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på dette, valgmulighetene i 2ern er jo AKKURAT det samme + ENDA mer. Egentlig ikke. Det er stort sett likt, men strength og speed er kraftig nedtonet. I enern kunne du jo løpe så fort at du døde hvis du traff en vegg, og du kunne løfte biler med strength. Selv om spillet sa at jeg brukte nanodrakten når jeg sprintet og sparket, så følte jeg meg ikke på langt nær like kraftig som jeg gjorde i enern. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 http://gamingbolt.com/crysis-console-vs-pc-comparison-which-version-looks-better?pid=2425 kan være en falskt men noen har tydeligvis sammenliknet PC og Konsollene. Lenke til kommentar
fmc77899 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ny nanodraktkontroll? Håper ikke det vil si at de kommer til å bruke samme systemet som i toern. Det funket greit, men jeg likte bedre de valgmulighetene man hadde i eneren, med armor, strength, stealth og speed. Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på dette, valgmulighetene i 2ern er jo AKKURAT det samme + ENDA mer. Egentlig ikke. Det er stort sett likt, men strength og speed er kraftig nedtonet. I enern kunne du jo løpe så fort at du døde hvis du traff en vegg, og du kunne løfte biler med strength. Selv om spillet sa at jeg brukte nanodrakten når jeg sprintet og sparket, så følte jeg meg ikke på langt nær like kraftig som jeg gjorde i enern. Helt enig med deg der. jeg føler at alt i to'ern pga alt krever energy. f.eks i eneren kan du sprinte uten at det krever energy (nå tenker jeg på om du f.eks har armour mode aktivert), etc Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 2'ern manglet alt 1'ern gjorde bra: Bra gameplay, grafikk og story. Også dummet ned kontroller, kan ikke ødelegge ting som i 1'ern heller. FYSJ! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skal vist bare være digital distribusjon...regner med det blir fysiske kopier om det selger greit. Ville helst hatt dette i hylla med resten av barna mine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå