HelloKjersti Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 From Dust er snart tilgjengelig på PlayStation Network. Les hele saken Lenke til kommentar
Suder Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Crysis 2 er det spillet jeg angrer mest på å ha kjøpt noen gang. Men eneren og warhead storkoste jeg med. Crysis 1 var bedre i alt, bortsett fra musikken. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Crysis 2 er det spillet jeg angrer mest på å ha kjøpt noen gang. Men eneren og warhead storkoste jeg med. Crysis 1 var bedre i alt, bortsett fra musikken. Hva har det med From Dust og Playstation 3 og gjøre ? Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Crysis 2 er det spillet jeg angrer mest på å ha kjøpt noen gang. Men eneren og warhead storkoste jeg med. Crysis 1 var bedre i alt, bortsett fra musikken. Du kan få pengene tilbake for From Dust hvis du klager på DRMen. Lenke til kommentar
KiX Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hvorfor leke gud når du kan være GUD i "Black&White". Skulle virkelig ønske at Lionhead studios hadde kommet med en tredje oppfølger. Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det her saman med HD pakken av Ico og Shadow of the Colossus kjem nok til å stjele ein del tid framover.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå