deaktivert443556 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 OMG! Jeg kom på noe! De bør slå seg sammen med Microsoft og en vindusprodusent. Hva med frontrute til biler? Det hadde gjort seg! Lenke til kommentar
Agaen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Huff, eg ser ingenting smart i å eiga nåke sånt Lenke til kommentar
hey0nice Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Endret 9. september 2011 av hey0nice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hva med frontrute til biler? Det hadde gjort seg! "Prosessen "Bremser" har gjort en ulovlig operasjon og er avsluttet. Trykk inn gass-, brems-, og clutchpedal for å restarte bilen." Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 et steg nærmere hologram! liker Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 somsakt det er ikke nytt, men mange bruksområder har den. hadde vært litt stilig med en slik tab da=) men ser noen skriver om at vi kan bruke det på eller som bilruter å til dere sier jeg bare: vi bor desverre i norge å tviler på at vi får låv å erstatte hele eller deler av frontruten på bilen med en skjerm. men i dette tilfellet skal jeg faktisk være enig i at det er faktisk direkte farlig og kommer garatert til å være skyld i alt for mange kolisjoner siden de skyter til himmels hvis biler hadde fått dette:P Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 om fargegjengivelsen hadde blitt mer fluoriserende så hadde dette kunnet bli et kjekt bruksområde for stillbilder f.eks i museumer. "fotorammer" som krever lite strøm og blir mørke når taklyset slåes av. Noe sånt i kjøkkenvinduet hadde også vært fint sammenkoblet med hvitevarer for å samordne matlaging/oppskrifter/prosess av matlagingen for de som prøver noe nytt hele tiden. HUD i bil kan nok gå, men jeg tror nok jeg heller ville ha gått for noe som BMW har i et par av sine modeller. Klarer noen å lage slike med berøringsmuligheter så hadde slike skjermer vært optimale i f.eks busslommer som nevnt tidligere, bare som en interaktiv enhet, evt på busser. Men! Hadde det ikke vært moro å se 50 passasjerer på bussen peke hvileløst i vinduene på bussene når de passerer deg i gata? :b Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Å bruke slikt som HUD tror jeg heller ikke er en suksess. I allefall Boeing 737 HUDen (Ja, 737-900 og Buisness Jeten kan du få montert ett HUD som ekstrautstyr.) vil du ikke ha noe som gjør det vanskelig å se hva som er bak. Og der har jo allerede farger (BMW M5 og Chevrolet Corvette C6) Det var ett ord for dette en stund tilbake som en bruker her i kommentarfeltet nevnte og det var "Teknologi fråtsing" altså de smekker i hopen ett eller annet med noen fancy teknologi uten noe mål eller mening. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Problemet med å bruke en slik som vindu til en bil er at den ikke tåler en skit, så du må ha et ekte bilvindu bak, og da slipper det ikke gjennom nok lys for å være lovlig. LCD-paneler bremser en hel del lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå