Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan laste ned alt fra en side uten å trykke seg ihjel?

Anbefalte innlegg

Har funne en side hvor der ligger ca 150 videoklipp som jeg har lyst å få lastet ned før de blir fjernet. Er der en bra måte å få gjort dette på uten å måtte trykke seg igjenom hver eneste link på siden? Vil helst ha ett program eller noe som går igjenom alle linkene og lagrer videoklippet på maskinen.

Så noen som vet hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den enkleste måten jeg vet om er bruk av perl script, men jeg er ikke helt på siker på hvor legalt dette egentlig er da jeg antar du ikke egentllig har direkte tilgang til filene, kan muligens få laget et script til deg men må vite mer om navna på filene først.. hvis de er nummerert feks fra 1 til 100 er det veldig lett...

Lenke til kommentar

Ut i fra det du skriver, tror jeg at Dr Doogie har gitt deg en pekepinn på rett program å bruke.

Teleport Pro, er et program som kan lasten ned ALT som ligger på en adresse du oppgir. Du kan selv angi hvor mange "nivå" programmet skal hente, jeg mener med dette at hvis en side har en link til en side som har en link og så videre.

Programmet er lett å bruke, og fungerer glimrende. Bruker det selv for å laste ned online brukermanualer o.l.

Når programmet er ferdig med nedlastingen ligger det en kopi av den orginale siten på hardisken din, klar til surfing :)

Håper det ikke var for vanskelig å forså hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...