hvakrg Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er på jakt etter ett tegnebrett for enkel skriving. Formålet det skal brukes til er å skrive ned og utlede formler, vil jeg kunne klare meg med det billigste tegnebrettet til Wacom for dette? http://www.elkjop.no/product/data/andre-dataprodukter/tegnebrett/WACBAMPEN/wacom-bamboo-pen-tegnebrett Lenke til kommentar
DrSnap Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ja det skulle ikke være noe problem. Ville ikke lagt mer penger i det hvertfall. Jeg har samme brett å klarer meg fint med det til det meste! Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Flott, takk skal du ha. Lenke til kommentar
kns Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Flott, takk skal du ha. Ettersom jeg ikke fant noen trådere av nyere dato som diskuterer tegnebrett for tegning, hiver jeg meg på her: Jeg vil kjøpe et rimelig tegnebrett som fungerer sammen med diverse programmer, som feks Ms Paint, Photoshop, etc. Har sett på Wacom Pl-720. Vil dette fungere med slike programmer? Vil alle tegnebrett fungere som en erstatning for mus i slike programmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå