fjarle Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Vi har tatt en titt på Toshibas nylanserte Android-brett. Sniktitt: Toshiba AT200 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ser absolutt ikke dumt ut dette, men Android har ikke det enorme utvalget av apps til nettbrett, slik som iOS har. Når det kommer på plass, så skal jeg vurdere ett slikt nettbrett. - Mortis Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Men denne er jo firkanta med skjerm også, da settes vel eplets advokater på saken straks. 3 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Men denne er jo firkanta med skjerm også, da settes vel eplets advokater på saken straks. Dem kommer vel til det regner jeg med. De må bare drite seg ut litt mere med Samsung først, så er det Toshiba neste. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Tatt i betraktning at man 80% av tiden en tablet brukes, bruker en browser så er egentlig ikke et mangfold av andre apps så viktig. Men at man kan velge i flere relativt fullverdige browsere er gull. Uansett tar sikkert det sikkert rimelig snart av på tablet fronten for Android og dermed bør flere gode apps dukke opp. Denne har liksom det Galaxy Tab mangler, i tillegg til å være enda tynnere og penere. Nå vurderer jeg virkelig denne fremfor en Galaxy Tab... Edit: Og ikke minst kjører de en "no nonsense" versjon av Android = rakere pad og raskere oppgradering ved nye OS-versjoner Endret 9. september 2011 av Misantropen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 En smule dyrere enn iPad 2 og de nye Galaxy Tab. Men vil nesten påstå 500 kroner er verdt det om den blir så bra som den ser ut! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 OMG. IPAD RIP-OFF. LAWYERS, GET TEHM! Ser stilig ut. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Veiledende pris pleier å være høyere enn hva som er tilfellet i butikk, så tipper at denne kommer til omtrent samme priser som Samsung Så ikke dum ut denne, lurer på når den kommer i salg... Lenke til kommentar
Maxno Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 http://www.google.no/search?q=AT200&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a#q=AT200&hl=no&client=firefox-a&hs=BNf&rls=org.mozilla:nb-NO:official&prmd=ivnsu&source=lnms&tbm=vid&ei=UfVpTvK7L8rPsgam_KD2BA&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=3&ved=0CBcQ_AUoAg&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=a7d7aa46b43b794&biw=1024&bih=648 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg er som alltid litt skeptisk til enda tynnere produkter siden jeg heller ville ha sett at de puttet inn et større batteri, men markedet er tydeligvis ikke enig med meg der. Det får jeg vel bare finne meg i. At det ser skikkelig lekkert ut er ikke til å komme fra... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Denne såg både solid og ekstremt flott ut må jeg si Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er bare Apple som håndhever Veiledende Priser da Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ser mye syt om utvalget av apps til Honeycomb kontra ipad. Har dog enda til gode å se en eneste app på ipad jeg på død og liv må ha. Har inntrykk av at den store forskjellen i antall tablet-apps kommer av iOSs fjorten millioner 1-knapps-spill, fjertesimulatorer og fotofiltre. Noen som kan friste med en ipad-app? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg skulle ønske flere nettfjøler hadde en telefonfunksjon innebygd. Er rimelig fornøyd med min samsung galaxy tab p1000 pga dette, selv om varen er av utgått generasjon, og som tidligere nevnt i tråden, hvorfor ha tynnest mulig vare når man heller kan la folk ha de ekstra millimeterne og la dette gå til fordel for batteritid? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Dummst: Finnes det noen apps man "på død og liv må ha" egentlig? Jeg hadde tenkt å argumentere med titler som SimCity, Red Alert og The Settlers, men jeg ser at flere av dem også har kommet på Marked nå. Tidligere har det vært en tendens til at seriøse/store aktører først utvikler apps for iProdukter, men det holder tydeligvis på å snu. Lenke til kommentar
CheatoN Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Syntes denne lignet mer på en ipad, enn samsung sin. så da blir det som fler har skrevet tidligere, advokatene til Apple er straks på saken Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 De må sørge for å få laget spill som kan spilles trådløst 2-spiller mellom android-pads og android-telefoner. iPad/iPhone har flere slike, og bidrar til masse morro som Android også bør kunne inneha. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ser ut til at den kun lades via en proprietær docking og ikke microUSB. Veldig synd. Eneste minus så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg