Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg innbilsk?

Anbefalte innlegg

Sitter og snakker med en kollega, en dame. Da vi var ute på byen en gang sa hun at jeg kunne bli med henne hjem en gang, men ikke den kvelden (whaaat?). Hun er en ganske seksuell dame, og nå skrev hun dette:

"du, hvis vi skulle møttes utafor jobbsammenheng... tror du d bare hadde blitt mer prat enn handling da?"

Det sa hun uten at det hadde noen sammenheng med noe annet vi hadde skrevet. At vi er kollegaer er egentlig ikke noe særlig stress, det er en jobb hvor ingen av oss jobber sammen, og ikke snakker sammen utenom pausene.

Postet av anonym: 2a527b4e47d4e48cd5c3db13a979b849

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ugh. Av prinsipp hadde jeg ikke rotet med kollegaer, uansett situasjon (ja, skyt meg).

Når man stiller sånne spørsmål bruker jeg å si at man vet egentlig hva man vil, men tør ikke å begi seg ut på det. Jeg tror du har lyst til å ha sex med henne siden du leter etter grunner for å være innbilsk/ikke er det. Alt ligger tydeligvis til rette for at det skal gå bra i etterkant. Kjør på om du vil. :)

Lenke til kommentar

*Pang!*

Skjønner ikke helt sammenheng mellom tittel og førsteinnlegg. Det er vel åpenbart hva dama ønsker?

Vi gutter er dumme. Vi tar ikke de STOOOOORE hintene. Kanskje han trodde noe sånt her var for godt til å være sant? :D

Ja, liten dæsj sarkasme her. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...