Krismeko Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Med utsikt 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ganskje så like disse 2 bildene ja, tror jeg foretrekker det andre, her er blomsten kuttet, samt litt mer rot bak den forreste potta. Ellers deilige sommerbilder, selv om de kanskje ikke er så spesielle Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Liker bedre komposisjonen din her, - mer fylde med øya til høyre, flere krukker på rad og båtene der nede. Fin dybde i bildet:) Fire fra meg:) vh/Elisabeth Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Havner vel også på første versjon når det faller på det jeg likte best.Plusset her er den øya på høyre side som gir bildet en bedre balanse;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Ganskje så like disse 2 bildene ja, tror jeg foretrekker det andre, her er blomsten kuttet, samt litt mer rot bak den forreste potta. Ellers deilige sommerbilder, selv om de kanskje ikke er så spesielle Nettopp venstre siden av dette bildet jeg også var usikker på. Takk for tilbakemld. Liker bedre komposisjonen din her, - mer fylde med øya til høyre, flere krukker på rad og båtene der nede. Fin dybde i bildet:) Fire fra meg:) vh/Elisabeth Takk for din kommentar mvh Kristin Havner vel også på første versjon når det faller på det jeg likte best.Plusset her er den øya på høyre side som gir bildet en bedre balanse;) Takk for tilbakemld. Jeg syntes også høyre siden på dette bildet var ok, men mer usikker på venstre... Det forrige bildet virket 'renere'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg