Gjest Slettet+513 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Er norsk statsborger og kjøpte spillet i Norge. Får feilmeldingen i steam når jeg skriver inn koden. Dette produktet er ikke tilgjengelig i dette landet ditt kjøp er opphevet. Hva er dette for no dritt? kjøpt på cdon. Endret 9. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er norsk statsborger og kjøpte spillet i Norge. På cdon. Får feilmeldingen i steam når jeg skriver inn koden. Dette produktet er ikke tilgjengelig i dette landet ditt kjøp er opphevet. Hva er dette for no dritt? kjøpt på cdon. du har vell Kvitering? send tilbake! eller ring CDON og få tilsendt en ny kode. problemet er jo og bevise at dette faktisk er sant. men så kan de også skylde på Steam. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Kan hende de ikke hadde aktivert eller no, prøv igjen idag, ble jo released idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Har prøvd å kontakte utgiveren direkte. Venter på svar. Men noe er endret nå er feilmeldingen annerledes. Feilmeldingen jeg får nå som gjør at jeg ikke kan installere. Er "Bloodbath arena is not available in you country." Endret 9. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg prøvde å kjøpe dette spillet på direct2drive, men får beskjed om at det er sperret for salg i landet mitt. Elkjøp og Spaceworld fører det ikke pga. terror på Utøya, enormt god dømmekraft... Da står jeg igjen med Steam til €49.99 og Gamestop til 450kr, begge alternativene er overpriset så til de grader. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) pokker, er dette sant risikerer vi vel alle at Battlefield 3 blir forbudt i landet også. Endret 9. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 pokker, er dette sant risikerer vi vel alle at Battlefield 3 blir forbudt i landet også. Det er ikke forbudt, enkelte butikker har tatt vekk voldelige spill pga. utøya-tragedien. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Fungerer fint med steam versjonen. Kjøpte det på steam igår, lastet det ned idag, og det har fungert ganske plettfritt. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Dead Island Western Europe Steam Key på g2play for 293. kjøpte det for lenge siden selv for en lavere pris en det. men funker der jallefall Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 de klarte og messe up releasen. De fleste keys for skandinavia og UK fungerer ikke. De holder på med å fikse det. Funka med meg på steam, men multiplayeren er det mest ustabile jeg har spillt noen gang. Disconnecter hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Viste det. Når det kommer ett kult spill virker det aldri med en gang. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har samme problem. Kjedelig. http://www.gamer.no/brukere/4/joachimfroholt/artikler/93878/utestengt-fra-dead-island/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå