eriknor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Fluefanger Bildet er fjernet. Beskrivelse: Objektiv: Nikon 70-200 1:2,8GII + converter TC20EIII Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Knallbra teknisk kvalitet, artig fanget øyeblikk, kanskje litt mer luft foran snuten hadde gjort seg? Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Flott blikk på den sjarmerende hunden! Jeg ville forsøkt et lite kutt på høyre side - tettere utsnitt, for mer luft på venstre siden. Fin skarphet og bakgrunn. vh/elisabeth Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Knallherlig øyeblikk! Her har jeg lite å tilføye! Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Morsomt situasjonsbilde dette. Flott skarphet og fine farger. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Takk for kommentarene. Jeg ser jeg kunne forskjøvet ruta litt mot venstre. Kvadratisk utsnitt var et bevisst valg. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Synes det er perfekt inndelt i proposisjonenes balanse, og synes ei det mangler rom i venstre visning, da dyrenes gjøren, som aktivitet gjenspeiler kontakt ,ikke avgjør kompen egentlig . Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Synes det er perfekt inndelt i proposisjonenes balanse, og synes ei det mangler rom i venstre visning, da dyrenes gjøren, som aktivitet gjenspeiler kontakt ,ikke avgjør kompen egentlig . Ser hva du mener, aktiviteten/bevegelsen foregår oppover, ikke mot venstre. Hadde det vært et portrett burde det hatt mere luft til venstre. Takk for innspillet Endret 10. september 2011 av Erik Nordhagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg