Kent Rune Haugen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Øyer i nakken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Der lærte jeg noe nytt også . Skarpheten og detaljgjengivelsen er det ikke noe å si på her, men jeg syns bildet er for preget av hardt lys. Det syns også på skyggen til venstre. Vet ikke hva slags utstyr du har brukt her, men det hadde nok vært en fordel med en diffusor på blitsen. Syns utsnittet virker litt tilfeldig også, hadde faktisk ikke gjort noe om du hadde hatt med mer av vepsen. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Takk Erik for tilbakemeldingen Det er ikke blitz, men lav morgensol, ikke at det gjør ting bedre, ble alt for lyst i visse partier. Fokus ble plasser for å få øynene i nakken frem, det gjorde resten vepsen uskarp. Smertelig klar over at dette ikke er ett topp bilde, men syntes det var litt gøy å få sett disse øynene den har i nakken. Så utsnittet er mer rettet mot det. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 OK . Ingen tvil om at solen også kan være en plage innimellom. Min erfaring er netopp at man trenger mye lys for å få gode makrobilder. Skygge blir for mørkt,men sollys for sterkt. Kanskje man skulle hatt en liten paraply som kunne festes på kameraet for å dempe sollyset. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Meget skarpt og fint med gode og ekte farger,+for dette var nytt for meg og,kjekt du fikk vist oss det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg