Kazumo Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Hei, jeg var på byen igår og ble utsatt for blind vold. Jeg skulle hjem, men så ble jeg stoppet av to tilfeldige som ville banke noen.. Det ble meg. Jeg ble slått kraftig midt på nesebenet og hele nesen er hovnet opp og jeg har fått blåe ringer på innsiden av øyet. Jeg blødde kraftig, hele buksen hade røde dråper av blod, men det er nok ikke noe problem. Nå føler jeg at nesen er helt tett og den kjennes veldig vond ut når jeg tar på den, i tillegg til denne hevelsen. Men generelt kjenner jeg ingen smerte, bare ømhet. Hvor lenge vil hevelsen vare, og burde jeg sjekke nesen hos legen? Har misstanke om at blodet har tørket inni nesen og tettet igjen. Endret 8. september 2011 av Phase Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvis du er blå inn mot neseroten på begge sider så er høyst sannsynlig nesa knekt. Kom deg til legen fort som faen før det gror. Hvis det rekker å gro skeivt så er det veldig lite godt å måtte knekke den opp igjen for å få den tilbake på riktig plass. Hvis den er knekt så har det også lett for at det blir 2 fordypninger på sidene av nesa. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 ou shit! men når jeg kjenner på nesen virker det som alt er på plass og det virker ikke knekt, men er dette sant :S bekymrer meg litt det her... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ring legekontoret og forklar situasjonen. Hvis de vurderer fare for komplikasjoner/feilgroing så vil du sannsynligvis få en akutt/prioritert time for nærmere undersøkelse. Bedre at du gjør dette enn å gå å gruble. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Ringte legen nå og han sa at det var helt normalt å få en hevelse og bli blå ved neseroten. Og det skulle ikke være noe alvorlig hvis ikke jeg hørte noe knakelyder når jeg tok i nesen. Er litt lettet nå.. Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ett ord på 5 bokstaver: Legen! Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 drar dit i morgen tidlig... hvis jeg finner legekontoret, er ikke så godt kjent i bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå