Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

utsatt for blind vold

Kazumo

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var på byen igår og ble utsatt for blind vold. Jeg skulle hjem, men så ble jeg stoppet av to tilfeldige som ville banke noen.. Det ble meg. Jeg ble slått kraftig midt på nesebenet og hele nesen er hovnet opp og jeg har fått blåe ringer på innsiden av øyet. Jeg blødde kraftig, hele buksen hade røde dråper av blod, men det er nok ikke noe problem.

Nå føler jeg at nesen er helt tett og den kjennes veldig vond ut når jeg tar på den, i tillegg til denne hevelsen. Men generelt kjenner jeg ingen smerte, bare ømhet. Hvor lenge vil hevelsen vare, og burde jeg sjekke nesen hos legen? Har misstanke om at blodet har tørket inni nesen og tettet igjen.

Endret av Phase
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er blå inn mot neseroten på begge sider så er høyst sannsynlig nesa knekt. Kom deg til legen fort som faen før det gror. Hvis det rekker å gro skeivt så er det veldig lite godt å måtte knekke den opp igjen for å få den tilbake på riktig plass. Hvis den er knekt så har det også lett for at det blir 2 fordypninger på sidene av nesa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...