BlueEAGLE Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 c:\windows\system32\drivers\etc\hosts 1 Lenke til kommentar
krrm Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Høyre klikk på siden, velg "Block Content" Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Takker. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tar meg friheten selv om denne er merka "løst" http://addons.opera.com/addons/extensions/details/opera-adblock/0.52/ 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Den var faktisk første treff på google også, men det er jo gøy å lage en tråd på et forum i stedet... 1 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg anbefaler admuncher.com da den danker ut ALT av adblokkere, dreper all reklame i alle nettlesere/spill/programmer, den dreper også reklame i streama video som vg tv, tv3, youtube. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg anbefaler admuncher.com da den danker ut ALT av adblokkere, dreper all reklame i alle nettlesere/spill/programmer, den dreper også reklame i streama video som vg tv, tv3, youtube. Høres fint ut i teorien, men makkverket påstår at jeg allerede har brukt opp en trial-versjon i 2010. Jeg har aldri hørt om det her engang, og det er bare jeg som bruker dataen. Skeptisk. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hmm hørtes rart ut, jeg ar brukt min flere år men da betalte jeg 100 lapp eller noe. Om du kjenner til "regiedit" så kan du sikkert gå inn der og fjerne alle spor av tidligere versjon slik at du kan teste den enda en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå