Riccird1 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei. Har en stasjonær pc som kjører windows 7 ultimate. Til nettverkskort bruker jeg en d-link DWA-160 USB-"dongle". Problemet mitt er at for få dager siden falt plutselig bare signalet til dårlig signal og rundt 13 mbps. Internettet ble uutholdelig tregt og funker av og til ikke i det hele tatt.. Har ikke problemer med andre enheter i huset .. HJELP! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Og du har ikke prøvd å restarte routeren eller? Hvis du har prøvd det uten hell så kan det hende at naboen har satt opp et wifi nett på samme kanal som jammer signalet ditt. Du kan sjekke etter ledige kanaler med inSSidEr fra http://www.metageek.net/products/inssider/. Det kan forøvrig også skyldes at du har ræva trådløs utstyr fra D-Link. Lenke til kommentar
Riccird1 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Har prøvd det meste, starte ruteren på nytt,skifte kanal på ruteren, andre trådløse USB-"kort" og så videre.. Tror problemet ligger i windows 7 Lenke til kommentar
Riccird1 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Ser ut som jeg har fikset det ved å slå av WMM eller noe sånt i ruteren og tweake noen saker her og der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå