Gå til innhold

hva er best ???

Nimkasi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke ultra ugaven og er veldig fornøyd med den.

Hehe, morsom sak. Vet at man ikke skal kommentere skriveleifer osv. men her blir jo meningen med setningen en helt annen. En bindestrek mellom ikke og ultra (ikke-ultra) hadde gjort det mer tydelig hva du mente.... Ved første lesning trodde jeg du sa at du ikke hadde skjermkortet det var snakk om, og i grunnen var fornøyd med det....

:lol:

(kanskje ikke århundrets latterkule, men litt morsomt nå man kjeder seg, og kun soser gjennom forumet på måfå....)

Lenke til kommentar

Radeon 9500 non pro er definitivt IKKE et bedre valg enn hverken av de nevnte GeForce kortene. Det er under tvil raskere enn GeForce 4 kortet i 1600x1200 med FSAA og AF, men da er vi uannsett LANGT under spillbar ytelse. FX5600 Ultra er omtrent som Ti4800se (Ti4400 med AGP8x), men det er endel raskere med FSAA og AF. Men antakelig ikke nok til å forsvare prisen(?). Sist jeg sjekka på FX5600 Ultra kortene på godt over 2000,- og da kan man heller få Radeon 9700 som er mye raskere.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha mest for pengene anbefaler jeg sterkt radeon 9700 non-pro.

Eneste problemet er at de er gått ut av produksjon og er vanskelig å få tak i. Men en å annen B-Vare eller DEMO skulle være mulig å skaffe. Skjekk prisguiden.

Fikk tak i en av ITButikkens siste innkomster av kortet for noen uker siden.

Svært fornøyd:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...