P0nduz Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei Jeg har lastet ned lg's mobile update fra sidene dems men når jeg prøver å oppgradere min lgp500 fra android 2.2 til 2.3 får jeg bare beskjed om at det ikke finnes noen ny versjon av programvaren til min mobil. Noen ide om hva som kan være galt? telefonen er ikke operatørlåst. Lenke til kommentar
stimas Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 2.3 har ikke kommet for disse LG-telefonene. Lenke til kommentar
bigrock76 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 LG P500 har da fått 2.3 har oppgradert selv gikk fint det gjennom pcen. Den kom vel for noen mnd siden. Husker ikke helt for bytta til P990 rett etterpå Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Virker som dem har fjernet muligheten til å gjøre oppdatateringen selv, da på min så har jeg nyeste v20 versjonen men når jg skulle gjøre det samme på pappa sin telefon så finner ikke programvaren mobilen verjonen i databasen.. Test så for min å heller ikke der finner den telefonen lengre. Så er noe dem har gjort sentralt.. anbefaller å ringe inn å klage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå