Gå til innhold

Nytt skjermkort til ca 1,5k: spill, dx9 og overklokking

Anbefalte innlegg

De to kortene ligger rundt 1500 kr, passe for meg.

Bruksområde:

Spill(dx9 spill)

web sider(photoshop osv)

Annet:

Minst mulig bråk

overklokkingsvennelig(hvilket er best til overklokking?)

Kan kortet forsvare sin pris?

MSI GeForce FX 5600 128MB DDR

AGP, FX5600-TD128, Tv-Out/DVI

Sapphire Radeon 9500 Atlantis 128MB DDR

AGP, ATI 9500, DVI-I, TV-Out

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor? jeg gidder ikke å kjøpe et GF ti 4200, for bare og bytte det ut når jeg skal kjøpe nytt kort for HL2 osv... GF4 klarer vel ikke HL2 noe særlig bra vel? Jeg vil ha et kort som holder en stund...

Det var egentlig synsykt uheldig at mitt gamle GF4 ti4200 takka for seg akkuratt nå..Nå har jeg fått tak i et Riva TNT 2 som en midlertidig løsning, kjøper vel et 9800 np eller et 9700 pro rundt jul..

De driverne du prater om, de er vel beregnet for GF FX, som har full støtte for dx9..

Lenke til kommentar
Det er støtte for dx9.0 i nvidias detonator driver dvs. gf4 har støtte for dx9.0

eh.. gf4 har IKKE støtte for dx9. at man kan legge inn dx9 på en pc men gf4-kort og/eller en driver som støtter det er en annen sak og vil ikke gjøre at kortet støtter dx9

Lenke til kommentar
Hvorfor? jeg gidder ikke å kjøpe et GF ti 4200, for bare og bytte det ut når jeg skal kjøpe nytt kort for HL2 osv... GF4 klarer vel ikke HL2 noe særlig bra vel? Jeg vil ha et kort som holder en stund...

Det var egentlig synsykt uheldig at mitt gamle GF4 ti4200 takka for seg akkuratt nå..Nå har jeg fått tak i et Riva TNT 2 som en midlertidig løsning, kjøper vel et 9800 np eller et 9700 pro rundt jul..

De driverne du prater om, de er vel beregnet for GF FX, som har full støtte for dx9..

Kjøper du et slikt kort før jul, er det vel lite vits i å bruke 1500,- på et kort nå. Da er det bedre og billigere å kjøpe et 9700Pro med en gang, da ingen av disse kortene vil falle med 1500,- innen jul :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...