Kjetil Øyen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Høst Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra Dagali forrige helg.Mye dårlig vær. Takk for kommentarer på forrige bilde.. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Flott motiv med bekken som ledende linje innover. Jeg synes behandlingen blir for hard på denne typen naturlige motiver. Kan vøre en dempet utgave hadde gjort det. Eksempelvis legge denne over originalen og teste forskjellig gjennomskinnelighet for bare redusert effekt. Busken til høyre stejeler noe oppmerksomhet fra ledelinjen bekken gir, men det er en flott miljøskildring fra fjellet dette. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Flott motiv med bekken som ledende linje innover. Jeg synes behandlingen blir for hard på denne typen naturlige motiver. Kan vøre en dempet utgave hadde gjort det. Eksempelvis legge denne over originalen og teste forskjellig gjennomskinnelighet for bare redusert effekt. Busken til høyre stejeler noe oppmerksomhet fra ledelinjen bekken gir, men det er en flott miljøskildring fra fjellet dette. Takk for kommentaren Espen.... Vi er nok enige om behandlingen, ble i meste laget dette her. Setter stor pris på ærlige kommentarer, som den du gir her........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg