Gå til innhold

[Løst] Fotonyheter på forsiden/gammelt nytt?

Anbefalte innlegg

Hadde stor glede av å se stadige NYE nyhetssaker på forsiden (det være seg norske/engelske/populære)!:yes:

Nå er dette ingen nyheter lengre - de er gamle.....! :hrm:

Bare undrer meg på hvorfor "feeden" har frosset! Håper det bare er midlertidig...... Hvis ikke så burde den iallefall ikke levnes så stor plass.....! :hmm:

Regner med at Terje og gjengen har et svar rede på dette også! :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde stor glede av å se stadige NYE nyhetssaker på forsiden (det være seg norske/engelske/populære)!:yes:

Bare undrer meg på hvorfor "feeden" har frosset! Håper det bare er midlertidig...... Hvis ikke så burde den iallefall ikke levnes så stor plass.....! :hmm:

PS!

Ser idag at det faktisk har kommet noe nytt i den norske delen bl.a. , men lurer altså også på hvorfra det "feedes"

og ev. om dette gjøres automatisk/manuelt eller på bestemte tidspunkt.... :hmm:

Lenke til kommentar

PS!

Ser idag at det faktisk har kommet noe nytt i den norske delen bl.a. , men lurer altså også på hvorfra det "feedes"

og ev. om dette gjøres automatisk/manuelt eller på bestemte tidspunkt.... :hmm:

Bump(a deisi)! :ohmy:

Anyone??? :ermm::eek::confused::hm::huh::hrm: ???:closedeyes: ??? eller :nei:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...