smort1 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hadde stor glede av å se stadige NYE nyhetssaker på forsiden (det være seg norske/engelske/populære)! Nå er dette ingen nyheter lengre - de er gamle.....! Bare undrer meg på hvorfor "feeden" har frosset! Håper det bare er midlertidig...... Hvis ikke så burde den iallefall ikke levnes så stor plass.....! Regner med at Terje og gjengen har et svar rede på dette også! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Hadde stor glede av å se stadige NYE nyhetssaker på forsiden (det være seg norske/engelske/populære)! Nå er dette ingen nyheter lengre - de er gamle.....! Bare undrer meg på hvorfor "feeden" har frosset! Håper det bare er midlertidig...... Hvis ikke så burde den iallefall ikke levnes så stor plass.....! Regner med at Terje og gjengen har et svar rede på dette også! PS! Ser idag at det faktisk har kommet noe nytt i den norske delen bl.a. , men lurer altså også på hvorfra det "feedes" og ev. om dette gjøres automatisk/manuelt eller på bestemte tidspunkt.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Hadde stor glede av å se stadige NYE nyhetssaker på forsiden (det være seg norske/engelske/populære)! Nå er dette ingen nyheter lengre - de er gamle.....! Bare undrer meg på hvorfor "feeden" har frosset! Håper det bare er midlertidig...... Hvis ikke så burde den iallefall ikke levnes så stor plass.....! Regner med at Terje og gjengen har et svar rede på dette også! PS! Ser idag at det faktisk har kommet noe nytt i den norske delen bl.a. , men lurer altså også på hvorfra det "feedes" og ev. om dette gjøres automatisk/manuelt eller på bestemte tidspunkt.... Bump(a deisi)! Anyone??? ??? ??? eller Lenke til kommentar
Terje Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Oppdateringsjobben for denne feeden var kommentert ut, jeg kommer med mer nytt sannsynligvis i morgen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Oppdateringsjobben for denne feeden var kommentert ut, jeg kommer med mer nytt sannsynligvis i morgen TAkker og bukker! Skal følge med jeg.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Oppdateringsjobben for denne feeden var kommentert ut, jeg kommer med mer nytt sannsynligvis i morgen Ingen endring i nyhetssaker de siste 3 dager!!! ????? Skal dette være "trenden" eller er det noen feedproblemer fortsatt??? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Work in progress Amund vil mest sannsynlig få rettet opp i dette over helgen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Work in progress Amund vil mest sannsynlig få rettet opp i dette over helgen. That was a good wending! God elg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg