mortey12 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Eg er 16 og tenker å gå IKT neste år og lever akkurat nå på eit internat og har ikkje ekstremt med penger, men eg lurte på om det var noken her som har lagt nokon pcar og kunne hjelpe meg med å finne ut ka deler eg burde kjøpe. Kjøper sikkert nokon litt gamle deler som er gått ned i pris. PC skal brukes til gaming og være mulig og kjøre fraps på. Håper det er nokon som gadd å hjelpe. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Du får komme med en pris først så dukker det nok opp noen forslag Lenke til kommentar
mortey12 Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Du får komme med en pris først så dukker det nok opp noen forslag 3000-6000 billige er best såklart Helst 3000-4500 Endret 8. september 2011 av mortey12 Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har du noe utstyr liggende som kan brukes videre? Tenker da spesielt på skjerm/tastatur/mus, eller trenger du alt? Lenke til kommentar
mortey12 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Har du noe utstyr liggende som kan brukes videre? Tenker da spesielt på skjerm/tastatur/mus, eller trenger du alt? Har G15 tatatur og ei brukbar mus, men alt anna trengs sannsynlegvis. Lenke til kommentar
mortey12 Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Vær så snill svar nokon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå