Tangier Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har nå innsett at jeg må bite i det sure eplet og bestille fra multicom, de er dem eneste som selger Lenovo-maskiner jeg vil ha som jeg har råd til og som jeg tør å pirke med en død pinne. I tillegg skal de være de eneste som tilbyr modifisering av bærbar i Norge, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få gjort det. Finner bare kjøp knappen... Noen her som har bestilt egenmodifisert bærbar fra multicom, da mener jeg at du har satt inn ekstra ram, endret skjermkort, harddisk, eller lignende. Og ja jeg vet allerede at dem kan bruke en måned på å få sendt den. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Ja, mange som har gjort det - men da med Multicom's egne maskiner, altså de som heter Multicom Compal (som er laget av Compal) eller Multicom Xishan eller Kunshan (som er laget av Clevo). De kan konfigureres selv, til en viss grad, men det valget har du ikke med noen andre merker de selger. Den eneste andre forhandleren som tilbyr egendefinerte laptoper i Norge, er Dell. Endret 8. september 2011 av thomit Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Ahh, ok. Takk for info da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå