Rolf Kristensen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sandlasting Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra Svelviksand sitt kaianlegg i Verket i Hurum Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Fantastisk flotte farver du har her. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Long time : ) Kan kjenne igjen fotografen ut fra motiv valg og belysning. Virkelig bra skudd med en endertone av industri. mvh Ingvald Lenke til kommentar
Reidun_C Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Veldig stemningsfullt og vakre farger Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kjempefint nattbilde, farger, himmel, hav, båt og at du fikk bildet totalt så bra med gatelyset er et mesterstykke! Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vakkert nattbilde dette. Liker fargespillet på himmelen veldig godt:) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Tusen takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg