tjuice Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Hei. Vurderer å gå til innkjøp av et nytt nettbrett. Har sett litt på samsung Gtab 8.9, men er veldig åpen for andre billigere løsninger. Nettbrettet må støtte 3g, og med tanke på størrelse bør det ligge på en plass rundt 7.5 - 9.7 Har iPad, uten 3g vel og merke og ser etter noe nytt med android, dette pga jeg allerede har en SG2. Setter pris på alle innspill! Endret 14. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Må du ha 3g, eller er det godt nok med wifi-tethering fra telefonen? Hva annet er viktig for deg? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Her er en oversikt over de fleste brettene som er på markedet eller er det snart. Hvis du kan liste noen flere kriterier er det lettere å hjelpe deg, ellers er det nok samsung sine galaxy tabs og asus transformer som er det beste du får tak i her akkurat nå. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har prøvd Galaxy Tab 10.1, og liker ytelsen, men antall brukbare apps i forhold til iPad, er helt tragisk per dags dato. Det finnes svært få apps for Android som faktisk er designet for å brukes med nettbrett. Det er mitt største minus med nettbrett som kjører Android. - Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå