AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei! Jeg er en 15 år gammel gutt som har en del kjønnshår. Det er såppas mye at det er irriterende. Jeg skal ikke fjerne dem helt, men bare klippe dem kortere, kan jeg gjøre det med vanlig saks? Postet av anonym: 3cd51dbc30a8a8d336da5dbe880f1ec7 2 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vær forsiktig så du ikke klipper deg. Barber dem heller vekk? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Bare du sikter godt skal det gå bra. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hva med hår eller skjeggtrimmer? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ikke barber deg, klør som fuck etterpå. Saks funker. 2 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Saks funker bra det. Om du likevel skjærer/kutter deg, trenger du ikke å få panikk. Det gror akkurat som alle andre sår ^^ Though, hvis du klipper av deg peisen eller balsac'en bør du muligens oppsøke lege 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Da var det overstått! Var ekstremt forsiktig, må si det føles myyye bedre, er bare ett problem. Den ser mye mindre ut D: Postet av anonym: 3cd51dbc30a8a8d336da5dbe880f1ec7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 8. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. september 2011 Logikken er jo vanligvis at den ser større ut, men men, thats life. 18 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Skulle gjerne gjort det samme selv, men som Pondus sier: Skarpt metall kommer aldri i nærheten av junior. Aldri. 2 Lenke til kommentar
20cmslapp Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Haha, få bort det håret i en fei. To fordeler: den ser større ut og jentene gir deg gledelig en blow-job Klipp med saks først og barber etterpå Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hei! Jeg er en 15 år gammel gutt som har en del kjønnshår. Det er såppas mye at det er irriterende. Jeg skal ikke fjerne dem helt, men bare klippe dem kortere, kan jeg gjøre det med vanlig saks? Postet av anonym: 3cd51dbc30a8a8d336da5dbe880f1ec7 Saks er et ganske ofte brukt redskap til å klippe hår med. Det vet den som har vært hos frisør. Skulle gjerne gjort det samme selv, men som Pondus sier: Skarpt metall kommer aldri i nærheten av junior. Aldri. Er du redd for det så er du rimelig ustø på hånda... 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Saks er det enkleste for stussing, med mindre du vil investere i en skjeggtrimmer bare for det. Klem "lokkene" mellom fingertuppene (som en frisør) og klipp i vei, da kan du ikke treffe deg selv med mindre du er helt åndsfraværende. Er du veldig usikker kan du få hjelp av moren din i begynnelsen. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Tja, den ser større ut når jeg tenker over det, var bare litt uvant å se uten hår. Bør jeg shave der nå som det er kort? Og isåfall, hvordan? :S Postet av anonym: 3cd51dbc30a8a8d336da5dbe880f1ec7 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hei! Jeg er en 15 år gammel gutt som har en del kjønnshår. Det er såppas mye at det er irriterende. Jeg skal ikke fjerne dem helt, men bare klippe dem kortere, kan jeg gjøre det med vanlig saks? Postet av anonym: 3cd51dbc30a8a8d336da5dbe880f1ec7 Saks er et ganske ofte brukt redskap til å klippe hår med. Det vet den som har vært hos frisør. Skulle gjerne gjort det samme selv, men som Pondus sier: Skarpt metall kommer aldri i nærheten av junior. Aldri. Er du redd for det så er du rimelig ustø på hånda... Hvis problemet er ustø hender er det bare spørre noen om hjelp,feks mamma Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tja, den ser større ut når jeg tenker over det, var bare litt uvant å se uten hår. Bør jeg shave der nå som det er kort? Og isåfall, hvordan? :S Det er vel ganske logisk kva du skal bruke til barbering... 9 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvordan i alle dager greide du å ta det med saks uten at det klør som et helvete etterpå? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg pleier å shave det, men hvis det har grodd veldig langt bruker jeg en gammel negle saks til å stusse litt med. Funker greit og er neppe særlig farlige, i verste fall så får du et veldig stygt kutt i penisen din, men da skal du virkelig gå inn for det. Jeg har fått håret mitt klippet i 19 år uten å få noe kutt, jeg har klippet neglene mine i 19 år uten å få noe kutt. You'll be fiiiiinnnnne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Hvordan i alle dager greide du å ta det med saks uten at det klør som et helvete etterpå? Dusja etterpå, har ikke klødd så veldig egentlig. Ikke såppas mye at det har vært irriterende. Postet av anonym: 3cd51dbc30a8a8d336da5dbe880f1ec7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg