Gå til innhold

pc skjerm som skal selges?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er jo ikke så god som ny, den er 1 år gammel med dertilhørende redusert garanti etc.

Data skjermer idag er fantastisk billige så du får rett og slett ikke solgt den hvis du forlanger for mye. Det samme gjelder for øvrig maskinvare.

Jeg ser tilstadig at folk averterer på finn eller andre steder uten å ta hensyn til hva ting koster nye idag. Senest igår så jeg en gnom avertere skjermen sin som var over 1 pr gammel til "Fantastisk billig pris" 3000kr fordi han hadde gitt 3500kr for den ny. At man kunne kjøpe eksakt samme skjerm splitter ny til 2183kr var visst ikke noe å bry seg om, men jeg kan vel garantere at han ikke får solgt dritten. :!:

Lenke til kommentar

Sannsynligvis best å ikke selge i det hele tatt, men om du absolutt skal selge ville eg solgt det hver for seg. Kanskje du treffer noen som skal ha skjerm, men ikke pc. Eller pc, men ikke skjerm?

Ubrukt og nedstøvet i original eske i et år er ikke det samme som "som ny".

Lenke til kommentar

For å ta nedstøvingen først så var det billedlig ment, og ikke bokstavlig. Men miljøet hjemme hos deg er sannsynligvis annerledes enn miljøet på et lager, så at den fysisk blir mer nedstøvet er ikke utenkelig. Men det var ikke poenget.

For det andre, jo, det har noe å si. At den har ligget hjemme hos deg i ett år betyr at den har like mye(ett år?) mindre igjen på reklamasjonstiden og på garantien. Og når varetypen allerede er såpass lav priset så vil nok de fleste legge i noen hundrelapper til og få et "nytt" produkt fra selger, som da har hele reklamasjonstiden og garantitid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...