Daxen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Personangrep er så fun Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) 20kg manualer er viktig siden det er det jeg bruker Bruker du 20kg manualer Arni ? Damn... Noe må man bruke tida si på ved siden av musikk, løping og studier Småhissig og sterk som ****, skummel kombo Men jeg kan skjønne at man reagerer når (bla) amd blir anbefalt fremfor intel, spesielt da trådstarter ikke får utnyttet eventuelle fordeler man får med 6-kjerner. Det er også alt for mye usikkerhet rundt amd med tanke på faktisk lanseringsdato og ytelsen til bulldozer. (am3+ er vel også "døende" !?). Når det gjelder skjermkort ville jeg vurdert 2gb, hvis prisforskjellen ikke er avskrekkende. Å fremtidsikre seg kan være verdt de ekstra kronene. Derimot hvis man er sikker på at man ikke vil kjøre flere skjermer er det helt klart bortkastet. Edit: 560 er vel ikke særlig brukbart for flere skjermer uansett. I så fall må du kjøre sli og da øker jo prisen nevneverdig (flere skjermer og skjermkort). Med andre ord, hvis du går for 560 kan du like gjerne kjøpe 1gb-utgave. Endret 13. september 2011 av DeepW Lenke til kommentar
Catchy Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) 20kg manualer er viktig siden det er det jeg bruker Bruker du 20kg manualer Arni ? Damn... Noe må man bruke tida si på ved siden av musikk, løping og studier Småhissig og sterk som ****, skummel kombo Men jeg kan skjønne at man reagerer når (bla) amd blir anbefalt fremfor intel, spesielt da trådstarter ikke får utnyttet eventuelle fordeler man får med 6-kjerner. Det er også alt for mye usikkerhet rundt amd med tanke på faktisk lanseringsdato og ytelsen til bulldozer. (am3+ er vel også "døende" !?). Når det gjelder skjermkort ville jeg vurdert 2gb, hvis prisforskjellen ikke er avskrekkende. Å fremtidsikre seg kan være verdt de ekstra kronene. Derimot hvis man er sikker på at man ikke vil kjøre flere skjermer er det helt klart bortkastet. Edit: 560 er vel ikke særlig brukbart for flere skjermer uansett. I så fall må du kjøre sli og da øker jo prisen nevneverdig (flere skjermer og skjermkort). Med andre ord, hvis du går for 560 kan du like gjerne kjøpe 1gb-utgave. Slik jeg har forstått det sa DICE til et pc blad at deres Frostbite 2.0 skal supportere 8 threads. Det er vel 2 threads pr kjerne, altså 4 kjerner. Tror ikke det er noe poeng i å vente på bulldozer isåfall. Dermed er vel Intel Core i5 2500K beste valget for BF3 til en ny og bedre 4 kjerner kommer. Endret 13. september 2011 av Catchy Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 20kg manualer er viktig siden det er det jeg bruker Bruker du 20kg manualer Arni ? Damn... Noe må man bruke tida si på ved siden av musikk, løping og studier Småhissig og sterk som ****, skummel kombo Men jeg kan skjønne at man reagerer når (bla) amd blir anbefalt fremfor intel, spesielt da trådstarter ikke får utnyttet eventuelle fordeler man får med 6-kjerner. Det er også alt for mye usikkerhet rundt amd med tanke på faktisk lanseringsdato og ytelsen til bulldozer. (am3+ er vel også "døende" !?). Når det gjelder skjermkort ville jeg vurdert 2gb, hvis prisforskjellen ikke er avskrekkende. Å fremtidsikre seg kan være verdt de ekstra kronene. Derimot hvis man er sikker på at man ikke vil kjøre flere skjermer er det helt klart bortkastet. Edit: 560 er vel ikke særlig brukbart for flere skjermer uansett. I så fall må du kjøre sli og da øker jo prisen nevneverdig (flere skjermer og skjermkort). Med andre ord, hvis du går for 560 kan du like gjerne kjøpe 1gb-utgave. Slik jeg har forstått det sa DICE til et pc blad at deres Frostbite 2.0 skal supportere 8 threads. Det er vel 2 threads pr kjerne, altså 4 kjerner. Tror ikke det er noe poeng i å vente på bulldozer isåfall. Dermed er vel Intel Core i5 2500K beste valget for BF3 til en ny og bedre 4 kjerner kommer. Hva har den posten å gjøre med prosessor? Uansett har det lite å si at spillet støtter åtte tråder om du ikke trenger mer enn en Phenom II X4 eller en i3-540 @4GHz for å kjøre spillet med god flyt :!: Flaskehalsen i dette spillet er jeg villig til å vedde større mengder penger på at for de fleste vil være skjermkortet. Det er jo haugevis som har kjøpt i5-2500k på grunn av dette spillet og i7-2600k er virkelig ikke mer enn 20-30% bedre i best-case scenario. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå