o57iT62p Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei, jeg er 18 år og går påbygg til generell studiekompetanse VG3. Har realfag som r1 + r2 og fysikk f1 + f2, og er intresert i å studere dataprogrammering neste år. Altså 2012. Det jeg lurte på er om noen vet om noen bra skoler i et engelsk talende land? Og helst noen tips som f.eks bo priser og skole priser? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 USA: Caltech, MIT. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 USA: Caltech, MIT. Joda, men det er nesten umulig å få plass der. Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) USA: Caltech, MIT. Joda, men det er nesten umulig å få plass der. MIT har rundt 10 000 søkere i året og 1000 kommer inn. Så her kreves det gode karakterer, motivational letter og noen små prøver. Hvis du vil til utlandet så tror jeg University of British Columbia er noe å vurdere. Hvorfor vil du til utlandet egentlig? Vi har jo noen bra data linjer i Norge. Både ved NTNU og andre skoler. Vil du gå ren programmerings linje? I så fall har jo NITH gode tilbud Endret 11. september 2011 av nekronos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå