bonkytonk Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) (Kjører Android, abo hos OneCall) Trenger litt hjelp til å forstå meg på begrepene og bruken her. Ble før anbefalt å slå av "tillat datatrafikk" for å unngå at applikasjoner oppdaterer seg i hytt og pine - vil helst at det skal skje når jeg er koblet på et trådløst nettverk. Men det ser ut til at datatrafikk må være tillatt for å sende MMS. Og så er det 2G vs 3G. Er det noen grunn til å velge 3G om jeg ikke har det travelt? Endret 13. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
JAH Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Datatrafikk må være på for å sende/motta mms. 3G går kjappere ved datatrafikk. Om du vil bruke 2G/3G er helt opp til deg.Bruker du ikke mye datatrafikk over mobil kan du ha den på 2G.Sparer batteri. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) vis du bruker feks programmet 3g Watchdog så kan du skru av datatrafikk men slippe igjennom mms Endret 9. september 2011 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå