kenrawk Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei Jeg trenger litt feedback. Har nå en SL55, men vil ha en mob som utstråler litt mer kvalitet enn denne... Er Samsung V200 et helt søkt alternativ? Eller er den bra? Det blir ofte nevnt at den har dårlig batterikapasitet, men 140 timer burde holde en weekend med normal bruk? Litt feedback fra folk med erfaring hadde vært hyggelig.... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 du kan lese hva jeg mener om den, under "tester" her på amobil. på erfaringer står det. jeg er kjempefornøyd!!! Lenke til kommentar
JZA Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Du synes altså ikke at SL55 utviser kvalitet ? Spesielt Lenke til kommentar
kenrawk Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 ...dårlig kvalitetsfølelse... det er i alle fall min personlige mening. Alle vennene mine synes den er råstilig, men det blir litt for mye plastikk-feeling for meg. + jeg vil ha bedre skjerm.... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 v200 er helt knall bra! å skrive sms går helt fint! jeg aner ikke hvorfor den ikke fikk mere i terningkast her, kameraet er greit, bildene blir klare og bedre enn min gamle 3650 tok, men litt mindre. skjermen er knallgod, og mobilen "lagger" ikke, og den er superrask i menyer etc. og ikke minst er hele mobilen så solid og ikke en eneste knirkelyd, som på "plastikkmobiler" generelt. gå for denne du! Lenke til kommentar
3650 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Det er litt dumt at man ikke kan sene/motta bilder via Ir. Men nå som mms er gratis så gjør det egentlig ingen ting. Lenke til kommentar
kenrawk Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 ..hmmm... hørtes ikke dårlig ut. Blir nok denne da... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 jeg tror ikke du angrer på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå