Mongobjørn Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Bilen lekker girolje ved pakkningen (bunnpannepakning) til bunnplaten av girkassa. Ser ut som om bunnplaten har blitt skrudd litt for hardt på denne siden, grunnen til at jeg trur det er at pakningen ser most ut og at den står litt ut. Denne bilen skulle egentlig leveres på dynga men siden jeg akkurat fikk lappen har jeg ekstremt lyst på bil. Kan denne "Automatgirtetning" flasken du får kjøpt hos biltema gjøre susen? Og kan noen fortelle hva denne gjør? Fyller jeg denne på som vanlig girolje og så fyller jeg på girolje etterpå? Eller burde jeg heller bare bytte pakning? Det aller billigste hadde jo vært den tetningen, men pakningen er jo ikke så altfor dyr den heller, er bare det at jeg ikke har greie på bil. Er denne bilen noe å satse på, eller burde jeg vente til jeg får penger til en annen brutkbil til ca 15k? MERCEDES-BENZ 190E Årsmodell: 1988 Motoreffekt: 87kW/118HP 2 liter Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Morsom førstegangsbil. Bytt pakningen. Lenke til kommentar
Mongobjørn Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Kjøpte meg akkurat en mazda 626. Overlater denne bilen til en venn som har lyst til å mekke på den. Den automatgirtetningen fungerte utrolig dårlig for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå