XoideX Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei! jeg lurer på om det er mulig å forminske ringer? eller må man smelte de om da? har en forlovelsesring som er litt for stort, og jeg er kjempe redd for å miste den! ;/ Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ein god, faglært gullsmed kan alltid forminska ein ring litt, men det er grenser, for ellers misser ringen den runde forma si. Så berre oppsøk ein gullsmed som og har eigen verkstad og ta problemet opp med han/henne. Hugs å ha med ringen, så han/ho får SJÅ,med den faglærde sitt blikk. Lenke til kommentar
XoideX Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 okey takk for svar! kan du tenke deg hvor mye noe sånt kan koste? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 okey takk for svar! kan du tenke deg hvor mye noe sånt kan koste? Sjølve arbeidet vil eg tru tek eit kvarter eller så, i gjennomsnitt, men det skifter ein heil del etter kor vid og tjukk ringen er, og koss han teknisk er bygd opp. Timeprisen er nokolunde same hjå gullsmeden som hjå røyrleggjaren eller eller bilverkstaden, går eg ut frå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå