Ballestikk Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Emenetittelen sier det meste, har fått tak i en Behringer XENYX 1202, men jeg mangler strømforsyninga. I manualen heter denne MXEU5. Håper noen hjelper meg. Har tatt kontakt med 4sound og de skulle ha 400-500kr for den lurer på om jeg kan få den billigere noe annet sted? Har søkt rundt i timesvi på ebay, google etc. Mvh Ballestikk Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Bare å finne en random strømforskyning som har rett plugg som leverer samme volt og ampere. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Bare å finne en random strømforskyning som har rett plugg som leverer samme volt og ampere. Problemet er at pluggen ligner på en S-video kontakt og det er en 2-fasa 18.5v AC. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Du kan jo sjekke ebay eller lignende om du finner en som matcher. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Du kan jo sjekke ebay eller lignende om du finner en som matcher. Har brukt en halv dag, på å finne lader. Finner ingen som som har europeisk volt og riktig spesifikasjoner i forhold til mixeren. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Da må du nesten bare kjøpe den fra 4sound. Du kan jo eventuelt prøve å kontakte selger/produsent. Endret 8. september 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Da må du nesten bare kjøpe den fra 4sound. Du kan jo eventuelt prøve å kontakte selger/produsent. Ja, skjønner det, men jeg kjøpte denne mixeren brukt for 400kr og da skulle strømforsyninga følge med, men trodde den lå hjemme. Noe den seff ikke gjorde. Tror det enkleste for meg er å heve kjøpet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Mener du får den ny for 800. Du får høre med selger om han har den liggende en plass. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Mener du får den ny for 800. Du får høre med selger om han har den liggende en plass. Har jo hørt med selgeren da, men han finner den ikke. Han har tilbudt meg 300kr i avslag. Altså at jeg får produktet til 100kr, men med ny strlmforsyning blir det jo totaltpris på 500-600kr uansett og da snakker vi 200kr unna nypris. Da syntes jeg det blir et dårlig kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå