cenenzo Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Renati Rockhard eller Gatsby? Hvis gatsby, hvilket av dem? skal ha noe med samme styrke. Skal ha håret luftig, og veldig god hold til å holde håret oppe, helst matt. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gå for en Gatsby. Eneste med dem som er kjipt er at de sitter som støpt i håret. Om du ikke har så altfor langt hår, gir den grå godt nok hold til alt. Har du litt lengre er den også fin Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) jeg har ikke altfor langt, ny klippet.. noen som vet hvr lang tid frakt kan ta, og hvor jeg bør bestille? Hva er standard intl shipping? hvor lang tid tar det? Endret 8. september 2011 av cenenzo Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Finn dem billig på ebay. Jeg kjøper dem der, i hvertfall. Men leveringstiden kan bli litt lang, kanskje? Om du bor i Oslo så har de dem på neotokyo på arkaden, visstnok. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Finn dem billig på ebay. Jeg kjøper dem der, i hvertfall. Men leveringstiden kan bli litt lang, kanskje? Om du bor i Oslo så har de dem på neotokyo på arkaden, visstnok. Link til renati på ebay? jeg fant ingenting Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Orker ikke lete etter det. Var snakk om Gatsby på ebay. Standard international varierer sterkt.. kan ta én uke, eller tre uker. Litt random, really. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 http://www.ebay.com/itm/80g-4P-Gatsby-Moving-Rubber-Hair-Wax-Grunge-Mat-JAPAN-/150502151289?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item230aa09479 jeg tenkte å bestille fra her, men vet ikke helt hvor lang tid det vil ta og shippe, i og med at jeg snart går tom fofr bed head matte hårwaxen min.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Economy shipping vil jo ta enda lenger tid. Men du kan jo alltids gå uten voks en liten stund, eventuelt roe litt ned på bruken. Eventuelt kjøpe noe billig på en dagligvarebutikk mens du venter. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ville valgt renati strong hold funker alltid! Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 http://www.pollsb.com/photos/o/387544-dumbo.jpg Hva slags bør jeg gå fort om jeg skal ha denne frisyre ? Han har ganske fluffy hår! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 ville gått for renati strong hold Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Har brukt stronghold, blir fettete frakt fra korea til norge , 160 kr tilsammen, tror dere vil ta lang tid? Endret 9. september 2011 av cenenzo Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 http://www.ebay.com/itm/80g-4P-Gatsby-Moving-Rubber-Hair-Wax-Grunge-Mat-JAPAN-/150502151289?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item230aa09479 jeg tenkte å bestille fra her, men vet ikke helt hvor lang tid det vil ta og shippe, i og med at jeg snart går tom fofr bed head matte hårwaxen min.. Jeg har den hårvoksen og liker den ikke noe særlig. Den er veeeldig forskjellig fra Rock Hard(mye mykere, føles nesten bløt ut), men den lukter jævlig godt! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Her er et godt alternativ til å få kjøpt billig gatsby, kjøper herifra selv. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 http://www.ebay.com/itm/80g-4P-Gatsby-Moving-Rubber-Hair-Wax-Grunge-Mat-JAPAN-/150502151289?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item230aa09479 jeg tenkte å bestille fra her, men vet ikke helt hvor lang tid det vil ta og shippe, i og med at jeg snart går tom fofr bed head matte hårwaxen min.. Jeg har den hårvoksen og liker den ikke noe særlig. Den er veeeldig forskjellig fra Rock Hard(mye mykere, føles nesten bløt ut), men den lukter jævlig godt! så hva anbefaler du? jeg skal ha en boks som er ganske lik rockhard, har aldri prøvd noen av dem, men vil også ha håret litt fløffy.. Her er et godt alternativ til å få kjøpt billig gatsby, kjøper herifra selv. lang tid tok det før du fikk dine ? Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 http://www.pollsb.com/photos/o/387544-dumbo.jpg tenkte å få styla håret til noe slikt, siden jeg har asiatisk hår! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 lang tid tok det før du fikk dine ? Tenker aldri over det da jeg har en del igjen når jeg bestiller nytt. Men 2 uker kanskje? Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 lang tid tok det før du fikk dine ? Tenker aldri over det da jeg har en del igjen når jeg bestiller nytt. Men 2 uker kanskje? vurdere å kjøpe en ny boks renati da, men da kan jge jo egnetlig bestille 4 nye bokser til. men må ha noe jeg kan bruke nå så lengst.. men hva tror du ville vær ebra til den sveisen her? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er de øverste her samme voks som de med stor G på, bare utgåtte modeller? Eller er det en annen voks som heter det samme? Lenke til kommentar
Tolstoi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har brukt stronghold, blir fettete RedKen Rough Clay 20. Matt, ikke fettete. Renati er oppskrytt og håpløs voks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå