Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det allerede cheats på PS3 også? På leaderboards er det folk med med mange tusen SPM. Fyren på 8. plass f.eks har jo 7756 SPM, 1864 kills, 15,93 KDR, og har spilt i 10 timer og 40 min.

 

Jupp, mange cheats er det nok. Hva er egentlig bra SPM på PS3, da? Så de beste på BC2 hadde mellom 450-550, de beste kaanskje 600. For jeg ser mange gode pc-spillere, hvor de er 64 mann har 800 i spm, men det må da vel være lite?

 

Har også sett en på pc som har 59 000 i spm :D Må være sykt artig å spille!

Lenke til kommentar

Er det allerede cheats på PS3 også? På leaderboards er det folk med med mange tusen SPM. Fyren på 8. plass f.eks har jo 7756 SPM, 1864 kills, 15,93 KDR, og har spilt i 10 timer og 40 min.

 

Jupp, mange cheats er det nok. Hva er egentlig bra SPM på PS3, da? Så de beste på BC2 hadde mellom 450-550, de beste kaanskje 600. For jeg ser mange gode pc-spillere, hvor de er 64 mann har 800 i spm, men det må da vel være lite?

 

Har også sett en på pc som har 59 000 i spm :D Må være sykt artig å spille!

Jeg syns 500+ er meget bra iallfall. Ser du har over 500, noe som er imponerende!

 

Ligger selv på rundt 350-400, endel høyere enn jeg hadde på BC2. Begynte egentlig med FPS på konsoll i fjor. BLir mer og mer vant til kontrollene da.. Har litt ups and downs, noen dager treffer jeg ikke en damn dritt!

 

Men merker det er STOR forskjell fra å spille alene med randoms, enn med habile folk her inne. Mye bedre å spille med folk her inne :)

Lenke til kommentar

Kmmer til å spille endel i dag til 4. Bare å adde meg:). Min skype er samme som psn.

 

Digge med turtlebeach er at man kan koble usben til dataen for vhat og lyd til ps3 samtidig:p. Kommer til å savne det når jeg får sony sitt nye ps3 headsett :love: :love: :roll: 7.1lyd

Du får da muligheten til å gå på dass mellom slagene med headsettet på, så du kan høre nøyaktig når du må tilbake og neste runde starter. haha

 

Jeg veit ikke om du kan det på turtle sitt, men du kan velge om du vil høre de andre sin stemme godt, eller helt avslått med hjelp av en volumkontroller på venstre side.

Lenke til kommentar

Deiligt. Håper bare lyden blir ok til å se tv serier med:p. Blir digg å slippe å bli knifa bak hele tia

 

Jeg har separte volumslidere. Men du har har vel en slider som bestemmer hvor mye lyd som går begge veier men jeg kan velge å ha begge på maks:p. Hvordan funker det på din?

 

Kniving e fantastisk. Har 144 knivekills, og tror jeg kniva en dude 5-8 ganger i samme gamen en gang. Fikk i alle fall en hatmelding harhar.gif

 

Hadde et artig scenario i sted på Grand Bazar. 8 mann prøver å komme seg mot A på første base. Jeg løper rundt, og kommer bakfra. Dreper 7 stk, men sistemann hadde blå pil over seg, så jeg stod bare å så på han ca 1 meter fra han. Så skjedde det ingen skyting til jeg begynte å løpe videre, og så drepte han meg ! Skjer faktisk litt ofte at den blå pilen til lagkammerater kommer over fienden og jeg blir lurt dontgetit.gif

Lenke til kommentar

Har skjedd her og. Gleder meg til det kommer en patch. Istad kom jeg på en liggende soldat, prøvde å knive ham, det gikk ikke, så tømte jeg HELE magasinet i ryggen på ham, og da hoppet han opp og snudde seg, jeg skiftet til pistol og fikk skutt to skudd på ham før han dreper meg. Fy faen så jævla irriterende.

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd makan.. Damavank Peak - siste base og vi holder A. Vi er 12 (!!) mann rundt A, og så kommer de med ca 4-5 mann. Plutselig så ser jeg bare dødningshoder rundt meg, og jeg snur meg rundt.. ALLE er død! 4-5 mann tok ut alle 12 (OG DE CAMPET LIKSOM). Ikke rart vi tilslutt tapte gamen. Jeg ble MvP, og med over 3000 poeng til andre plassen på laget mitt. Latterlig!

 

Neste game på Seine Crossing. Jeg armerer B på siste base, og ca alle sammen er der inne. Plutselig, nok en gang, så er jeg helt alene. Det er helt forjævlig det laget jeg er på nå, men jeg har bare så sykt lyst å vinne. 9000 poeng og litt over 4000 poeng mer enn 2plassen sier vel sitt.

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Har aldri opplevd makan.. Damavank Peak - siste base og vi holder A. Vi er 12 (!!) mann rundt A, og så kommer de med ca 4-5 mann. Plutselig så ser jeg bare dødningshoder rundt meg, og jeg snur meg rundt.. ALLE er død! 4-5 mann tok ut alle 12 (OG DE CAMPET LIKSOM). Ikke rart vi tilslutt tapte gamen. Jeg ble MvP, og med over 3000 poeng til andre plassen på laget mitt. Latterlig!

 

Neste game på Seine Crossing. Jeg armerer B på siste base, og ca alle sammen er der inne. Plutselig, nok en gang, så er jeg helt alene. Det er helt forjævlig det laget jeg er på nå, men jeg har bare så sykt lyst å vinne. 9000 poeng og litt over 4000 poeng mer enn 2plassen sier vel sitt.

post-24377-0-08269800-1320749378_thumb.jpg

Endret av Anathema
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri opplevd makan.. Damavank Peak - siste base og vi holder A. Vi er 12 (!!) mann rundt A, og så kommer de med ca 4-5 mann. Plutselig så ser jeg bare dødningshoder rundt meg, og jeg snur meg rundt.. ALLE er død! 4-5 mann tok ut alle 12 (OG DE CAMPET LIKSOM). Ikke rart vi tilslutt tapte gamen. Jeg ble MvP, og med over 3000 poeng til andre plassen på laget mitt. Latterlig!

 

Neste game på Seine Crossing. Jeg armerer B på siste base, og ca alle sammen er der inne. Plutselig, nok en gang, så er jeg helt alene. Det er helt forjævlig det laget jeg er på nå, men jeg har bare så sykt lyst å vinne. 9000 poeng og litt over 4000 poeng mer enn 2plassen sier vel sitt.

Game Info 1

Game Info 2

 

 

Og det er ikke kødd, alle 12 var rundt A på Damavank Peak, og de døde av en mindre gruppe angripere..... Latterlig.

Lenke til kommentar

Masse lagg når mye skjer. Opplever mye bugs for tiden. Datt f.eks igjennom gulvet i en bygning, kom meg faen ikke ut av huset!

 

Ellers vil jeg si gode gamle CONQUEST er beste spillmodus. Rush er også kult av og til, men der trenger man samarbeid for å vinne i mye større grad!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...